Jag behöver tröst!

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Jag snubblade precis i trappen. Var påväg till komposten med fem liter kompost-skräp. Försökte rädda det som gick med armen, men hinken vände såklart uppochner på sig ändå. slutade med att jag hamnade underst med underarmen ikläm mellan trappstegen och kompostskräpet över mig. Kaffesump, bananskal, avocadokärnor, äggskal och halväten frukost.

Och mamma vägrar trösta mig, för hon anser att det är mitt fel att hon fick parkeringsböter idag för att hon körde mig till jobbet och därför inte fick plats på personalparkeringen.

Dessutom har jag tenta på torsdag.

:ätapiller

Baka en paj o köp lite glass. Bjud sen in mamma så ska du se att allt känns bättre. :tummenupp

anja skrev:
Jag snubblade precis i trappen. Var påväg till komposten med fem liter kompost-skräp. Försökte rädda det som gick med armen, men hinken vände såklart uppochner på sig ändå. slutade med att jag hamnade underst med underarmen ikläm mellan trappstegen och kompostskräpet över mig. Kaffesump, bananskal, avocadokärnor, äggskal och halväten frukost.

Och mamma vägrar trösta mig, för hon anser att det är mitt fel att hon fick parkeringsböter idag för att hon körde mig till jobbet och därför inte fick plats på personalparkeringen.

somde brukar säga: skadeglädje den sanna glädjen :D
man ska inte sopsortera då händer såntdär...

ajja.. hoppas du inte fick ont iaf :)

anja skrev:

Ähhh, du har ju iaf det snyggaste skinnstället, det borde vara en stor tröst :tummenupp

:krama

En fin älgbild kanske piggar up!!

pieljekaise161024.jpg

Biturbo skrev:
:krama

En fin älgbild kanske piggar up!!
.jpg[/IMG]

Du kunde inte klippt bort all skog? den vill man ju inte se, ja ville bara se den söta älgen :)

har du inget på ett rådjur oxå?

Behöver också lite tröst.. Kylen o frysen är sönder. Måste byta till vinterdäck på båda bilarna. Parabolen är sönder (pga strömavbrott) och hojarna är inställda. Till råga på allt så är man :sjuk o knapprar :ätapiller

Killen är inte hemma :( men men får göra det bästa av det..solen skiner o det är 15+ ute i alla fall :yoparty

Edit..nära att få ett finger i en smällande råttfälla som stod placerad under diskbänken.. :skrämd

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Behöver också lite tröst.. Kylen o frysen är sönder. Måste byta till vinterdäck på båda bilarna. Parabolen är sönder (pga strömavbrott) och hojarna är inställda. Till råga på allt så är man :sjuk o knapprar :ätapiller

Killen är inte hemma :( men men får göra det bästa av det..solen skiner o det är 15+ ute i alla fall :yoparty

Edit..nära att få ett finger i en smällande råttfälla som stod placerad under diskbänken.. :skrämd

:rofl:

*klappa lite på huvudet*

de har blitt en liten tyck syndom mig tråd dehär...

tänk på mig.. jag ställde av hojen igår.. å idag e de sol å "varmt" :mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...