Jag behöver hjälp/ Jag har en fråga TRÅDEN!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
För det börjar koka när det är så varmt?

captainobvious.jpg

:Bump

Tipsa mig om riktigt varma och vindtäta Mchandskar (Femfingermodell ej tummvante)

Jag var precis ute och drog en sväng på knarren tyvärr så fick jag avbryta efter ca 30-40min för det värkte satan i högernäven den var nedkyld som fan!

Jag har händer som är skitkänsliga mot kyla, går jag ut en vinterdag utan handskar så är dem iskalla på 2 minuter :huvet

Finns det några ultravarma handskar?

Funkar sånnadärninga med värmeslingor i?

Eller skall man köpa sånnadärninga innerhandskar som är vitsilvriga?

Eller får jag helt enkelt ge faan i å köra knarr när det är kallt ute?

*Bump*

Dominator-Rocks
Tipsa mig om riktigt varma och vindtäta Mchandskar (Femfingermodell ej tummvante)
Svar: Halvarsson har fina handskar som är för snöskoteråkare men det borde ju funka till MC på vintern också http://www.jofama.se/snowmobile_wear/products.php?cid=2
Men jag har samma problem som du och det enda som hjälper för mig är handtagsvärmare. Med handtagsvärmare och handtagsskydd (aka barkbusters) så kan jag köra med tunna crosshandskar i -25 utan att frysa.

[QUOTE=flöjt;3317783]Dominator-Rocks
Svar: Halvarsson har fina handskar som är för snöskoteråkare men det borde ju funka till MC på vintern också http://www.jofama.se/snowmobile_wear/products.php?cid=2
Men jag har samma problem som du och det enda som hjälper för mig är handtagsvärmare. Med handtagsvärmare och handtagsskydd (aka barkbusters) så kan jag köra med tunna crosshandskar i -25 utan att frysa.[/QUOTE]

Tack :Bugar

Barkbusters har jag redan.

Följdfråga: Vad kostar ett par handtagsvärmare och hur pass bökig är installationen?

Kommer mitt hemmagjorda gympapass få mvg på gympan imorrn?

Givetvis inte för din fascistoida idrottslärare ger dig ett VG++ men tyvärr räcker det inte ändra fram.

Min idrottslärare på gymnasiet var stolt polack och invandringshatare av rang...:näsblod

Last edited:
Givetvis inte för din fascistoida idrottslärare ger dig ett VG++ men tyvärr räcker det inte ändra fram.

Min idrottslärare på gymnasiet var stolt polack och invandringshatare av rang...:näsblod

Det är de facto alla polacker jag känner, stolta och invandrarhatare alltså...
(och då känner jag bara Polacker i Sverige)

En av dom kallar alla invandrare för "jävla araber" oavsett om dom är från Finland, Holland, Frankrike eller något Arabland.
Enligt honom är Polacker och Polen bäst, Sverige och Svenskar duger väl, men allt annat ska man "bomba jävla skiten, lägga asfalt på" :D

Det är de facto alla polacker jag känner, stolta och invandrarhatare alltså...
(och då känner jag bara Polacker i Sverige)

En av dom kallar alla invandrare för "jävla araber" oavsett om dom är från Finland, Holland, Frankrike eller något Arabland.
Enligt honom är Polacker och Polen bäst, Sverige och Svenskar duger väl, men allt annat ska man "bomba jävla skiten, lägga asfalt på" :D

Vi retade upp en polack en gång!

Det skulle vi inte ha gjort :gnissla det kunde slutat med att nån av oss dog, som tur var så klarade vi oss undan...

Jävla psyko :dummer

Jag får la prova den här jävla skittråden.

Jag behöver tips på tilltugg till VIT glögg. Kommer att serveras på juldagen till ~30 personer. Inget som kladdar, det ska vara lätt att tillaga/köpa samt billigt.

Tips mottages tacksamt.

Jag får la prova den här jävla skittråden.

Jag behöver tips på tilltugg till VIT glögg. Kommer att serveras på juldagen till ~30 personer. Inget som kladdar, det ska vara lätt att tillaga/köpa samt billigt.

Tips mottages tacksamt.

Schyst inställning :dummer

Ost och blandade nötter funkar väll.

Tärna osten.

Nötterna
Heta rostade nötter
8-12 personer, 15 minuter

Använd de nötter du gillar bäst, färdiga blandningar funkar finfint så länge de inte innehåller russin och torkad frukt.

cirka 300 g blandade nötter, t ex cashew, mandel, jordnötter etc
1 tsk chiliflakes (kan varieras efter smak)
1-2 tsk garam masala
flingsalt
1 msk olivolja

Häll upp nötterna i en långpanna. Blanda chiliflakes, garam masala och flingsalt i en liten kopp. Häll olivoljan över nötterna och rör runt. Strö sedan över kryddblandningen och blanda noga.
Rosta i 200 grader i ugnen tills nötterna börjar dofta och få färg. Rör om då och då. Servera gärna varma.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra