Jag behöver hjälp/ Jag har en fråga TRÅDEN!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Ligga?

Idén var bra, men jag tror att andemeningen gick hopplöst förlorad för länge sedan...
Det som förvånar mig var att jag var först med den frågan.

Last edited:
Tipsa mig om riktigt varma och vindtäta Mchandskar (Femfingermodell ej tummvante)

Jag var precis ute och drog en sväng på knarren tyvärr så fick jag avbryta efter ca 30-40min för det värkte satan i högernäven den var nedkyld som fan!

Jag har händer som är skitkänsliga mot kyla, går jag ut en vinterdag utan handskar så är dem iskalla på 2 minuter :huvet

Finns det några ultravarma handskar?

Funkar sånnadärninga med värmeslingor i?

Eller skall man köpa sånnadärninga innerhandskar som är vitsilvriga?

Eller får jag helt enkelt ge faan i å köra knarr när det är kallt ute?

Hur länge tar det att få en påminnelse på en glömd parkeringsbot och tillkommer det någon extra kostnad då?

Hur länge tar det att få en påminnelse på en glömd parkeringsbot och tillkommer det någon extra kostnad då?

Mr EmCom
Hur länge tar det att få en påminnelse på en glömd parkeringsbot

Inga säkra svar men ett par veckor efter satt datum samt 50-70 sek i staffavgift!

:rolleyes: Ingen fakta men bör stämma rätt så bra!

Dom kan ju inte lägga på någon förseningskostnad eller dylikt då de inte vet om du fått den första boten, vänta alltid tills du får påminnelsen det händer att de inte "lägger in" boten.

Svar jao och det tar 10 dagar sen kommer det ett krav via kronolle.
Annars framgår det garanterat på baksidan av det lilla tjärleksbrevet :tummenupp

HUR undviker jag en frostad framruta ?

Carport, Garage, Kupévärmare eller helt sonika en matta eller dylikt som du lägger över framrutan varje kväll... Tror inte att det finns någon undermedel som får frost att missa din ruta

Dom kan ju inte lägga på någon förseningskostnad eller dylikt då de inte vet om du fått den första boten, vänta alltid tills du får påminnelsen det händer att de inte "lägger in" boten.
:Bugar

Carport, Garage, Kupévärmare eller helt sonika en matta eller dylikt som du lägger över framrutan varje kväll... Tror inte att det finns någon undermedel som får frost att missa din ruta
så matta funkar alltså?

Last edited:
Svar jao och det tar 10 dagar sen kommer det ett krav via kronolle.
Annars framgår det garanterat på baksidan av det lilla tjärleksbrevet :tummenupp

HUR undviker jag en frostad framruta ?
Finns något medel som faktiskt håller frosten borta, polaren köpte och var så nöjd spruta halva min ruta och fick bara frost på den andra delen. Tror det är köpt på mekonomen eller någon liknande firma.

ett reklamblad som man lägger under torkarbladet räcker för att kunna köra iväg.

Finns något medel som faktiskt håller frosten borta, polaren köpte och var så nöjd spruta halva min ruta och fick bara frost på den andra delen. Tror det är köpt på mekonomen eller någon liknande firma.

ett reklamblad som man lägger under torkarbladet räcker för att kunna köra iväg.
http://www.amgsvenska.se/amg/amg.nsf/art_v/5622899?OpenDocument
kanske?

Edit: Läste innehålsförtekningen nu där står det att flampunkten är 14grader är inte det jävligt lågt? eller är jag bara väldigt trött och har blandat ihopp flampunkt med nått`?

Form: Vätska
Färg: Ljusblå
Lukt: Karaktäristisk
Flampunkt: +14°C
Explosionsområde:
Kokpunkt: 78-200°C

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...