Jag behöver hjälp att hitta handledare

Maxpayne

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
1982, Honda CX 500 EU Sport
Hej sökes privat MC handledare för att jag ska köra. Jag bor centralt i Göteborg och behöver ha någon att åka hoj med.

Är det någon vänlig själ här från göteborgstrakten som är villig att ställa upp och även få pengar för besväret..

Jag tror att jag kan det mesta men behöver lite på manöverbanan och stadskörning och så där.

Om någon är intresserad så kan ni väl skicka ett pm till mig..

Vore tacksam om du kunde ställa upp!

Lite tips i all välmening.

Lite info om vem du är och osv brukar hjälpa upp när man letar handledare.

Problemet är att man som handledare sätter sitt eget kort på spel,då vill man veta lite mer vem man "lånar ut det" till.

Hade jag inte haft ett hus,garage under total renovering/byggnation,en gravid kärring och ett heltidsjobb så hade vi kunnat prata om det iaf.

:)

en gravid kärring

Litet tips: Säg inte så om några månader!!!:tummenupp Då blir skjortan tom:näsblod

Till trådskaparen: Håller med föregående talare, och hade också kunnat föra en dialog om hjälp. Men barn, jobb, hus, fru och andra åtaganden är för många denna sommaren.

Jag är 30 år gammal, har B-körkort samt att jag har klarat teorin i Januari, jag körde förra sommaren med min gamla Yamaha RD125, samt att jag har körde med min Honda cx 500 fem lektioner.
Jag är en väldigt försiktig och lugn person som visar hänsyn till andra medtrafikanter och jag kan säga att jag är ingen risktagare.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026