Mr K
I win, you loose!
Någon som har en garageplats till en hoj inte allför långt ifrån Staffanstorp så hör av er.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:Någon som har en garageplats till en hoj inte allför långt ifrån Staffanstorp så hör av er.
läste ditt pm!!Melvin Mögkotte skrev:Skickade pm till dig!!
Hej MR K är du släkt med leila K här har du ett garage http://www.von.scheele.se/advokat/Garage.jpgMr K skrev:Någon som har en garageplats till en hoj inte allför långt ifrån Staffanstorp så hör av er.
Hur långt tid gäller det? Jag kan kanske ha något i Eslöv men då måste jag prata med min far ikväll... Jag hör av mig!Mr K skrev:flera förslag?????
Eslöv e lite långt, men tack iallafall.Nexor skrev:Hur långt tid gäller det? Jag kan kanske ha något i Eslöv men då måste jag prata med min far ikväll... Jag hör av mig!
Cat skrev:Jag har ju massor med plats, som du vet, men här måste göras en liiiten omorganisering först.
Hade tänkt mig att göra den nyvarande sadelkammaren till ett hojgarage snart när den sista hästen också blivit såld.
Den är isolerad så där blir aldrig minusgrader, men någon värme har jag inte på normalt. Skulle man vilja mecka så kan man ju sätta igång ett element så länge. Där finns eluttag (för rock´n roll musik), vatten, avlopp och lysrör i taket.
Däremot är dörren smal som en pölse och tröskeln för jävlig, men dörren ska bytas till ett bättre och tröskeln bearbetas efter den nya dörren. Så det finns hopp om det...![]()
You kan pma me if you wish![]()
Kurvmakaren skrev:Går din nyinköpta CBR in där så klarar nog Mr K det galant. Han oljar bara in hojen med det som han brukar använda till sig själv vid "gosiga stunder" ...![]()
Grattis din nya hoj, förresten. Missade er med 5 minuter hemma hos Patrik.
Cat skrev:Ehh......du verkar vara riktigt insatt om hans gos-oljande...
![]()
![]()
Nått som vi andra behöver känna till?![]()
![]()
Tackar för gratulationerna, det verkar som om vädergudarna har hört mina böner om sol, nu ska det bara bli lite varmare oxåSen ska börjas övas här!
Kurvmakaren skrev:Ha! Det är bara Mr K och jag som känner till de där detaljerna...![]()
Jag mötte er på vägen då ni körde förbi golfklubben...satan i gatan vad ni körde.....ordentligt.
Du kommer nog att komma väl överens CBR:en då det är enväldig trevlig och förlåtande hoj. Fattar inte varför Patrik sålde den...![]()
![]()
Hallå... jag kör alltid ordentligt!Kurvmakaren skrev:Ha! Det är bara Mr K och jag som känner till de där detaljerna...![]()
Jag mötte er på vägen då ni körde förbi golfklubben...satan i gatan vad ni körde.....ordentligt.
Du kommer nog att komma väl överens CBR:en då det är enväldig trevlig och förlåtande hoj. Fattar inte varför Patrik sålde den...![]()
![]()
Maverick_ou812 skrev:Hallå... jag kör alltid ordentligt!
Gasa skall jag ju lära mig på SRW (om nu medlemskortet till SS Emse kan komma nån gång alltså... Hej Hans...). Dessutom får man inte köra fort där ute på vägen till och från Häckeberga, det är farligt för nybörjare.
![]()
Cat skrev:Ok...kanske bäst för oss alla ifall ni behåller de detaljer för er själva..![]()
Tänkte på nattsömnen och så...![]()
Klart vi körde fort...var ju så jeffla kallt så hälften kunde räckt, tror det var -2 grader...man ville ju hem till värmen...
Tur att vägen var snustorr...
Jag vet inte heller varför han sålde den, men jag är superglad för att han gjorde det![]()
Kurvmakaren skrev:Misstänker att jag haft en viss inverkan på Patrik och hans hojköp/försäljning....![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|