Jag önskar mig...

Mycket snö och minusgrader.
Laie_15.gif

Last edited:
Absolut, om det är nå bra på tv.
Men jag har lite svårt att gå igång på a-ekonomi så jag väntar på någon bra film.

Här har vi den fulländade julen. Chips, avsugning och bra actionrulle på burken. Kan inte bli bättre. Alla andra önskningar ter sig småttiga i jämförelse.:D

Hej tomten!

Jag önskar mig:
V70 från -01 eller nyare
KTM 690 (polarna har köpt upp sig :( )
Iphone 3GS
Bra dator
Högavlönat jobb

...och att happy aquarium ska funka på nyllboken igen :gnissla

Jag blir pappa om ca en vecka så just nu önskar jag mig ett fullt friskt och normalt barn. Allt annat känns lite futtigt även om ett Wii Sports inte skulle skada då jag blivit rätt sympatitjock i höst :D

Jag blir pappa om ca en vecka så just nu önskar jag mig ett fullt friskt och normalt barn. Allt annat känns lite futtigt även om ett Wii Sports inte skulle skada då jag blivit rätt sympatitjock i höst :D

Gratulerar i förskott!

Vet precis hur nervös man är. Såhär i efterhand så vet man ju att man skulle älska ett barn med två huvuden och 12 tår, men det känns som en lättare start om allt är som vanligt (plus en riktigt jävla rejäl dase (som han såklart ärver från sin far(far))) :)

- Vi vill gratulera, det blev en pojke och han har alla tår och fingrar och är fullt frisk men....

[YOUTUBE-ID]P4_Aj9D365o[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...