Exup
Ny medlem
Jag tror dom funkar faktist,fanns ett gäng 17" att välja imellan.Det jag egentligen ville haft va Nebula 18" men min Sambo Bea protesterade nåt om komfort/däckkostnaderSnygga fälgar![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror dom funkar faktist,fanns ett gäng 17" att välja imellan.Det jag egentligen ville haft va Nebula 18" men min Sambo Bea protesterade nåt om komfort/däckkostnaderSnygga fälgar![]()
Bilen ifråga är en V70 classic momentum 170Hk-07 Lunar guldmetallic.Jag valde till automatlåda,delbartdrag,vinge,17" Tucana fälgar,tonade rutor,och momentum paketet(backsensor,regnsensor,Bi-xenon osv)Vad tror ni om färgen?Jag personligen tycker att den inte ser ut som grannens dvs silver,jag tycker den är snygg ialf(man ska ha sett den i verkligheten)Vad tycker du?
Skickar med en bild exakt hur den kommer att se ut:
![]()
Jävligt Nice du kommer inte bli besviken... Jag åkte V70 D5 07:a som tjänstebil med kcr chip i med precis all utrustning utom navi dvs, momentum paketet + lite mer12" bas, soft skinn, automat, heltonnad. Men tyvärr så trivdes jag inte på jobbet och bilen fick man ju inte behålla
![]()
Men jävlar vilken go bil perfekt familje sport bil... Tycker jag,, (schysst färg me) gillar faktiskt den, har haft en 9-3 aero i ungefär den färgen ....
///Micke
Jävligt Nice du kommer inte bli besviken... Jag åkte V70 D5 07:a som tjänstebil med kcr chip i med precis all utrustning utom navi dvs, momentum paketet + lite mer12" bas, soft skinn, automat, heltonnad.....
///Micke
´
Har du något mot att köpa begangnat?
Bilen ifråga är en V70 classic momentum 170Hk-07 Lunar guldmetallic.Jag valde till automatlåda,delbartdrag,vinge,17" Tucana fälgar,tonade rutor,och momentum paketet(backsensor,regnsensor,Bi-xenon osv)Vad tror ni om färgen?Jag personligen tycker att den inte ser ut som grannens dvs silver,jag tycker den är snygg ialf(man ska ha sett den i verkligheten)Vad tycker du?
Skickar med en bild exakt hur den kommer att se ut:
![]()
Krattis, men själv tycker jag dom är så jeffla tråkiga.
Varannan bil man ser är ju v70.
En massa fel egentligen,det var en V40 bla,liten å eländig,dom rostar gärna osv.Ingen vidare kvalle.Men T4an gick som faan ialfvolvo för 300 laxar ? vad var det för fel på din v40 ?
Du mennar inte saab gubbbeghie? Det är nog den tråkigaste färgen jag har sätt..(saab 900 -94 med den färgen och beghie teddy inreddning2768906Jävligt Nice du kommer inte bli besviken... Jag åkte V70 D5 07:a som tjänstebil med kcr chip i med precis all utrustning utom navi dvs, momentum paketet + lite mer12" bas, soft skinn, automat, heltonnad. Men tyvärr så trivdes jag inte på jobbet och bilen fick man ju inte behålla
![]()
Men jävlar vilken go bil perfekt familje sport bil... Tycker jag,, (schysst färg me) gillar faktiskt den, har haft en 9-3 aero i ungefär den färgen ....
///Micke
Farsan köpte en 05:a med samma motor för ett par år sen. Den har funkat finfint. Man får inte mycket körglädje för dom pengarna.. men den är stadig, välbyggd, säker o hela den biten. Och man sitter skitbra i dom.
Allting är ju relativt det här med körglädje osv,jag kunde kanske gått å köpt en Audi S6 avant med 450hk osv...Men hur bilen går är ganska orelevant när jag kör hoj![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |