Jag är wheelie-kungen! ;)

Bikerbitch skrev:
Vad sägs om lagliga ytor att öva på istället? Vore det något?

Nu får du väl ta och ge dig, dom är ju för h-te i ett industriområde!!!
har du något annat förslag på ytor att bus på i sthlm?

Ingel skrev:
Nu får du väl ta och ge dig, dom är ju för h-te i ett industriområde!!!
har du något annat förslag på ytor att bus på i sthlm?

Jag tror nog att BB efterlyste lagliga alternativ då folk blir borkörda från områden där det rimligtvis borde vara ok att stunta (typ industriområden).

Ingel skrev:
förlåt då.
jag förstår mig inte alltid på kvinnor, det är väl därför...

Det gör inte jag heller ibland. Så det är okej.
Vi tar det igen. Skulle ni som tycker om att busa uppskatta att ha en plats att busa mer lagligt på liksom?

Bikerbitch skrev:
Vi tar det igen. Skulle ni som tycker om att busa uppskatta att ha en plats att busa mer lagligt på liksom?

det tror jag nog.

men det är olagligt att köra på almäna vägar hur tomt det än är. även om polisen tycker det är bra att man kör där (istället för sveav.) måste de köra bort en ifall de får in klagomål. enda sättet att göra det riktigt är att hyra ett inhängnat område. att hyra malmby flygfält har jag för mig gick på 20.000 sek för en dag. får man ihop 80 hojar så går min ekonomi ihop sig men det blir lite trångt på banan. nästan bättre att ta ett snutjag?

skulle vara tufft att köpa upp 20 x 300 m skog i vallentuna och asfaltera men det krävs nog några tusen sporthojare som får lägga några hundralappar var för att finansiera

Bikerbitch skrev:

Nää.. nu har man ju fått fett med OuTLaW-poäng hehe

Bikerbitch skrev:

Buset från sveavägen mm får man inte bort genom att erbjuda bus på ett flygfält. Folk busar inte på sveavägen för att det är en raksträcka utan för att det är sveavägen.

Annars finns det platser att köra på, men då får man betala. Alternativet är att man tvingar någon annan att betala för sitt egen hobby, det tycker jag är en måttligt bra lösning.

I övrigt är industriområden bra och om någon mot förmodan klagar får man väl respektera det.

TrueBlue skrev:
Buset från sveavägen mm får man inte bort genom att erbjuda bus på ett flygfält. Folk busar inte på sveavägen för att det är en raksträcka utan för att det är sveavägen.

Jo. Sammanbandet faller sig naturligt. Man vill visa upp sig inför andra= coolt.
Eller har jag fel ? Isåfall varför väljer man att köra som fan inne på Sveavägen?

Back