Jag är vanligtvis....

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
...en fredlig människa som endast i undantagsfall förespråkar våld ,men om en enda elbolagsdirektör börjar härja om att det regnar för lite så skall jag avrätta fanskapet med en slö matkniv. Jag har en jävla flod utanför kontoret nu. Där går vanligtvis en väg. Nu behöver man en båt för att ta sig ut.

Ska det vara såhär?!

nämen det där låter inte bra ska jag säga.......det borde komma ner som snö i ställe anser jag då :D
Du får skaffa sydväst och regnrock hmm ja även sånna höga gummistövlar som fiskare har om du inte har en båt :lol

t-rex skrev:
...en fredlig människa som endast i undantagsfall förespråkar våld ,men om en enda elbolagsdirektör börjar härja om att det regnar för lite så skall jag avrätta fanskapet med en slö matkniv. Jag har en jävla flod utanför kontoret nu. Där går vanligtvis en väg. Nu behöver man en båt för att ta sig ut.

Ska det vara såhär?!

t-rex skrev:

Ska det vara såhär?!

Snart höjer de elpriset för att det har regnat för mycket... :gnissla

Förlåt. Det är mitt fel. Det är numera statistiskt säkerställt att det börjar pissa ner så fort jag rullar ut motorcykeln ur garaget. Trots detta så tog jag ut den i helgen.

Jag skall gå och dränka mig i badkaret nu. Ptja, eller i alla fall ta en ordentlig kallsup.

Än en gång, förlåt.

ft skrev:
Förlåt. Det är mitt fel. Det är numera statistiskt säkerställt att det börjar pissa ner så fort jag rullar ut motorcykeln ur garaget. Trots detta så tog jag ut den i helgen.

Jag skall gå och dränka mig i badkaret nu. Ptja, eller i alla fall ta en ordentlig kallsup.

Än en gång, förlåt.

Jag hade den förmågan får några år sedan när jag ägde en sprojtans bil=när det fortfarande fanns en mening med att tvätta...

Varje fredag efter jobbet så tvättade och skinnade jag bilen. Då kom det tant hem från jobbet VARJE gång och sa "det är väl ingen idé att hålla på att tvätta den där, det börjar ju iaf snart regna".

Klart kärringen hade rätt. Skinnade klart bilen i garaget åtta fall av tio.... :mad:

t-rex skrev:

Ska det vara såhär?!
Vill du låna en vattenskoter?

Jag har då gjort det jag kan för att sänka elpriset. när jag passera en av dammarna i Luleå älv så stanna jag hojjen å pissa i den!! :D

UrbanTiger skrev:
Nej, det ska inte vara så här. Vet inte vem som är ansvarig för det men ser jag den jäveln så ska han få smaka högernäve :näsblod

Nu tycker jag du är elak!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back