Jag är uttråkad! Förslag på vad man kan hitta på?

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Ja vad ska man hitta på en lördag mitt på dagen? Fint väder men vad hjälper det när man är hojlös nu mera... :huvet

Vad kan man hitta på?

Det enda vi (jag o bredwen) kunde komma på var bowling och biljard vilket är ganska tråkigt båda två tycker vi..

Vad säger chill-experterna?:)

P.S. Försök nu hålla debatten utanför sandlådan och sovrummet.

Tanka film eller åk ut i skogen och promenixa en sväng. Alternativt åk ut i skogen och ta med mtb och cykla järnet. Då får du både motion och adrenalinkick...

Själv sitter man och har beredskap. Har suttit på regementet sen onsdags, medans resten av kompaniet har haft långhelg... Här är det tråkigt vill jag säga. :tungan

M.G.F skrev:
Tanka film eller åk ut i skogen och promenixa en sväng. Alternativt åk ut i skogen och ta med mtb och cykla järnet. Då får du både motion och adrenalinkick...

Har redan sett en film idag. Slöade på soffan och averkade Kingdom Of Heaven.

Cykla i skogen är fan ingen dum idé. Noteras för framtida bruk. Ska kolla upp lite sköna cykelleder i/utanför Halmstad.

Akrylamid skrev:
Själv sitter man och har beredskap. Har suttit på regementet sen onsdags, medans resten av kompaniet har haft långhelg... Här är det tråkigt vill jag säga. :tungan

Ska du endå sitta o häcka framför datorn är Freecell rätt kul ett tag iaf, kan jag tipsa om. Finns under windows-spelen bredvid minröj o de där...

rimag skrev:
Dra hem "Anchorman", sjunk ner i soffan och ta det lungt!

Är den bra?
Det verkar vara en sån dära film som antingen är helball eller ultradålig.

Zee skrev:
Cykla i skogen är fan ingen dum idé. Noteras för framtida bruk. Ska kolla upp lite sköna cykelleder i/utanför Halmstad.

Gör det. Hade jag gjort om jag haft en cykel... :rolleyes:

Militärens datorer är ytterst begränsade, tv och internet är det som finns att tillgå ungefär. Får hoppas på att det kommer nåt trevligt larm. Letar heldre efter Agda 85 i skogen än att sitta på detta extremt långtråkiga ställe.

Tyckte Anchorman var sådär faktiskt.

Roligare och mer tankvärd, Bruce Almighty. Hade inte sett den på hur länge som helst sedan såg jag den för några dagar sedan. Garvade ihjäl mig. Framför allt när han flippar med nyhetsuppläsaren. :rofl

vad göra hmmmmm

:va skaffa en cross cykel :tomten om du redan inte skulle ha en så att säga , när du väl har satt dig på den :) så har du ej tråkigt sen :lol :tummenupp

duckie skrev:
Masturbera. Hur svårt kan det va?

Ni har verkligen lite o hitta på uppåt landet. :rolleyes:

Softade precis igenom Hostage med Bruce Willis. Rätt ok. Spännande. Mycket explosioner. :)

Nu då? :huvet
Ska man behöva öppna spritskåpet på ren rutin bara för att man inte har någe annat o göra? :död

* Spela någe spel? Typ kort eller brädspel eller någe. Ja o några kompisar har precis nyupptäckt vad mycket roliga sällskapsspel det finns. CIV, risk och liknande spel...

* Baka någe gott o se en till film?

* Ta en promenad.

Shit va dålig fantasi jag hade, trodde jag skulle komma på massor av saker....

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu