Jag är så glad!!!

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Jag är så obeskrivligt otroligt hyper duper super glad!! jag kan knappt sitta still!!...

Jag var precis och köpte en Yamaha YZ426F ,01 för 30000!!
Den är skit fin och går hur bra som helst..vilket mysigt ljud!
Killen som jag köpte den från hade pajat foten förra året och kunde inte köra!..så antaligen därför så billig!..Jag har inte så mycket att gemföra mig förutom när jag åkte 80cc och så har jag provat en polares 250 från sent 90 tal...men jääävlar va det gick när man slog på ,på 2,an! den ville lyfta framhjul direkt!

Dessutom fick jag me alla böcker trim krök bak och fram skärm(extra) och lite verktyg!
Imorn kommer han och lämnar den(!) till mig eftersom jag har lite svårt att skaffa transport just nu! Hur sjyst kille som helst! Ja imorn blir det att plojja i sandtaget här intill! sen börjar den allvarliga träningen för om ett år så ställer jag upp i Motard SM :fyllisar

Jag = GLAD!! WEeeeee

hymac skrev:
jobbade han på MC-Varuhuset som du köpte hojen av

det vet jag faktiskt inte...tror inte det..han hade några "byggar" brallor på sig..

Ok ... Ja jag bor i barkarby... nära banan :tomten Men den ska ju läggas ner nu =/

Bålstas grustag är därimot jäkligt bra! var där i går... vi + många andra har kört upp en bana... riktigt kul. (har aldrig kört i väsby)

NEJ! ska den läggas ner!? den är ju rolig den banan!

Jag har aldrig ens sett bålstas....va har du för hoj?

shoei skrev:
Ok ... Ja jag bor i barkarby... nära banan :tomten Men den ska ju läggas ner nu =/

Bålstas grustag är därimot jäkligt bra! var där i går... vi + många andra har kört upp en bana... riktigt kul. (har aldrig kört i väsby)

Jo det är nog ingen fara =)...kan ju börja me trimmkröken så blir det lite värre =P..sen blir den ju motard så då är det ju som att sätta sig på en helt annan hoj =)

Bikerbitch skrev:
GRATTIS! Hoppas du fortsätter vara nöjd med den!

Jocke W skrev:
NEJ! ska den läggas ner!? den är ju rolig den banan!

Jag har aldrig ens sett bålstas....va har du för hoj?

Ja den ska ju det :4skrika har ju varit massa problem med miljöfolk iom att det är ett naturreservat... sen ska det ju kanske byggas någon motorväg eller motorvägspåfart där. Den ska tydligen flyttas till gokart banan i stäket... brevid ungefär.
Då borde du prova bålsta! Ganska så kul=)

Jag har en CR 125.

Last edited:
flytta?...mm..sätta en vajer i varje ände och lyfta me helikopter :rolleyes:

trist..kul att ingen tar cross åkarna på allvar..

Kanske lite tidigt att tänka på men trimdelar till 426,an? vart hittar man det?

Ja du ... nästan alla crossaffärer brukar ju kunna fixa fram.. bara o smita iväg och fråga=)

Kanske ska ta en vända i grusgropen nästa helg? :tomten

shoei skrev:
Ja du ... nästan alla crossaffärer brukar ju kunna fixa fram.. bara o smita iväg och fråga=)

Kanske ska ta en vända i grusgropen nästa helg? :tomten

Vilken grussgrop?...jag har nämligen inte fixat transport än...men om du kan hämta eller om du kommer till upp väsby..så mer än gärna!

PM,a mig!

Jag ahr en kärra med plats för 3 men den måste besiktigas egentligen ... Den är till salu btw om du vill köpa? Annars brukar jag köra med crosställning.... Har kanske en sån till salu oxå... om du ha rektangular "pinne" ut ill kulan... då kan den passa!

shoei skrev:
Jag ahr en kärra med plats för 3 men den måste besiktigas egentligen ... Den är till salu btw om du vill köpa? Annars brukar jag köra med crosställning.... Har kanske en sån till salu oxå... om du ha rektangular "pinne" ut ill kulan... då kan den passa!

har ingen pinne i huvudtaget =P..har en 205 gti nu..men ska köpa en 245 oxå..du vågar inte ta kärran då?...hur gammal e du?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien