Jag är oxå ny...

Quattro

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2005
Ort
Arvidsjaur
Hoj
Ingen ännu...
Jag hittade hit och nu är jag fast!
Jag har varken kortet eller nån båge än, men det är på väg!
Fixade teorin idag!

Det blir nog en Yamaha XT660X, det känns som att den verkar passa mig bäst.
 
Quattro skrev:
Jag hittade hit och nu är jag fast!
Jag har varken kortet eller nån båge än, men det är på väg!
Fixade teorin idag!

Det blir nog en Yamaha XT660X, det känns som att den verkar passa mig bäst.

Hej! Jag själv är ny här men vill änå säga VÄLKOMMEN! Jag har fått mc-kort nyligen men har ingen hoj. Planerar att köpa en snart. :banana
 
Välkommen

Jag är oxå ny. Loggade in första gången igår och fastnade naturligtvis, hmm....

Se nu till att köpa en hoj snart. Jag kan varmt rekomendera en Hornet 600 :hoppa
 
Lillan78 skrev:
Jag är oxå ny. Loggade in första gången igår och fastnade naturligtvis, hmm....

Se nu till att köpa en hoj snart. Jag kan varmt rekomendera en Hornet 600 :hoppa


Jag har kikat lite på en Hornet oxå... Men jag är ganska så petig med bilen så det finns inte att jag skulle köra tex grusväg (stensprut på lack, fälgar mm).
Därav så skulle det vara skönt med en Yamaha XT660X, kanske en XTR.. Jaja jag vet inte än....

Det var sista uppkörningen för i år i torsdags så det blir till att köra upp i maj :( så det är ingen panik ännu!

Tack för ett varmt välkomnande! :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top