Jag är ny här :)

Månztärr

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2005
Ort
Alingsås
Hoj
Monster 800
Hej på er alla !!

här e jag, en helt grön nybörjare, skaffat mig en liten Monster 800, hel grym hojj.. shit va skoj det är att köra... synd bara attt man skadat axeln....

Ses på vägen ?!
 
Månztärr skrev:
Tänkte att Mimmi är ditt nick.. och Sandra ditt riktiga namn... NÅja, då va du inte Sandra .. utan Mimmi.. oooki. När ska du skafafa hoj då ?

Ah, nä... Sandra heter jag inte!

Har planer på att skaffa hoj till hösten :) Om det inte dyker upp något mycket frestande erbjudande innan dess vill säga...
 
Mimmi skrev:
Ah, nä... Sandra heter jag inte!

Har planer på att skaffa hoj till hösten :) Om det inte dyker upp något mycket frestande erbjudande innan dess vill säga...

Fast det är nu de är som skojigast, iof mycket billigare att köpa till hösten.
Åk till Biscaya o provkör någon monsnter.. heeeelt gryma
 
Månztärr skrev:
Fast det är nu de är som skojigast, iof mycket billigare att köpa till hösten.
Åk till Biscaya o provkör någon monsnter.. heeeelt gryma

Tror du att dom låter mig provköra när jag inte har körkort? :hihi
Nah, monster är inget för mig... Inte demoner heller ;)

Ska det vara ducati så kan det få vara en 748s :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top