Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sjuk sen en vecka tillbaka. i lördags började tydligen detta skitet bryta ut...soppatorsken skrev:Kan nån dra en snabbresume?, det där var för långt och svårt att läsa.
Är du sjuk Swedie? Om du är det så gå till en läkare.


Swedie skrev:Vården är ju dock GRATIS i sverige.... så vi får väl ta o acceptera bara.
Varför kan vi alla inte bara betala 500kr var om året så att det går lite fortare? Det skulle jag inte ha några problem att göra.
Swedie skrev:Vården är ju dock GRATIS i sverige.... så vi får väl ta o acceptera bara.
Varför kan vi alla inte bara betala 500kr var om året så att det går lite fortare? Det skulle jag inte ha några problem att göra.
I USA är det så att har du inte hälsoförsäkring (där måste man betala en HÖG månatlig avgift för att få hälsoskydd), så finns det mindre bra sjukhus dit du kan gå och du kan få bli omhändertagen, även fast du är utan hälsoförsäkring, men då är säkert väntetiderna 3 dagar även fast du sitter med armen i knät o vill ha den fastsydd igen.Accelerated skrev:Finns det inte privata ställen att gå till om man är villig att slanta upp lite?
Swedie skrev:I USA är det så att har du inte hälsoförsäkring (där måste man betala en HÖG månatlig avgift för att få hälsoskydd), så finns det mindre bra sjukhus dit du kan gå och du kan få bli omhändertagen, även fast du är utan hälsoförsäkring, men då är säkert väntetiderna 3 dagar även fast du sitter med armen i knät o vill ha den fastsydd igen.
Dea skrev:Ni skulle ha sett hur jag såg ut, rena skräckfilmen.

Swedie skrev:Vården är ju dock GRATIS i sverige.... så vi får väl ta o acceptera bara.
Varför kan vi alla inte bara betala 500kr var om året så att det går lite fortare? Det skulle jag inte ha några problem att göra.

Swedie skrev:Vården är ju dock GRATIS i sverige.... så vi får väl ta o acceptera bara.
Varför kan vi alla inte bara betala 500kr var om året så att det går lite fortare? Det skulle jag inte ha några problem att göra.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |