Långa farbron
Yster tokfrans
Helvete!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

skoteridioten skrev:Göteborgare![]()
Jag körde på varianten "Jag är färdig".McB skrev:Så ropade jag till min dagmamma då och då.
John skrev:Jag körde på varianten "Jag är färdig".![]()
hållundan skrev:Jag har Internet.zip på en diskett här hemma. Någon som vill köpa?
Bra initiativ . . .duckie skrev:Framme!
Kontakta mej om ni vill ha en snabb resumé.
Jonathan skrev:Helt allvarligt, undrar hur världen skulle se ut om Internet aldrig skulle ha uppfunnits, eller blivit så populärt som det har.
Porrbranschen skulle förmodligde gå i KK () och folk kanske inte skulle vara så överviktiga och mer sociala.
Eller![]()
Långa farbron skrev:När jag var "yngre" fannas inget internet eller några stringtrosor,det var en hemsk tid.
Nej men ärligt antagligen är det sant,fördelen är väl infomationsutbytet nu kan du få svar på din fråga inom ett par minuter nästan oavsett tid på dygnet förr fick man läsa sig till det själv.
Jonathan skrev:Jo, d: värsta är att man behöver inte vara speciellt gammal för att ha varit med tiden innan internet, det verkar inte dagens yngre generationer inse.
Hur många hade internet hemma för tio år sedan?
Min första internetuppkoppling hemma skedde med telefonmodem som ringde upp universitetets modempool (inte allt för många modem) sen hade man full tillgång till en massa grå sidor med svart text, på vissa sidor fanns enkla bilder, vilket slöade ner nerladdningen otroligt.
Den roligaste finessen någon hade på sin hemsida var blinkande text eller eller rullande text vilket man snabbt tröttnade på, sen kom bakgrunds färgerna och bakgrundsbilderna vilken utveckling va?
GuW skrev:Jonathan skrev:Jo, d: värsta är att man behöver inte vara speciellt gammal för att ha varit med tiden innan internet, det verkar inte dagens yngre generationer inse.
Hur många hade internet hemma för tio år sedan?
Min första internetuppkoppling hemma skedde med telefonmodem som ringde upp universitetets modempool (inte allt för många modem) sen hade man full tillgång till en massa grå sidor med svart text, på vissa sidor fanns enkla bilder, vilket slöade ner nerladdningen otroligt.
Den roligaste finessen någon hade på sin hemsida var blinkande text eller eller rullande text vilket man snabbt tröttnade på, sen kom bakgrunds färgerna och bakgrundsbilderna vilken utveckling va?
Nej klart inte. Då först när vi skaffade dator var det ju lite tufft med 300 Mhz processor![]()
Hade till och med en speldator med 5,25" diskett en gång i tiden, så såå ung är jag inte![]()
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |