Jag är ju så "verkligt* retard (iPhone)

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Lämnade fånen till en kompis, sen är klock-ikonen borta.
Jag sökte, och efter ett tag såg jag att den var i en "verktyg"-ikon, tillsammans med ett zombiespel.

Hur fan har han lyckats med det?
Hur fan får jag klockan tillbaka?

Tror att det här med iPhone är alldeles för invecklat, antingen för mig eller mina kompisar.

Det är alltså en ikon som heter "verktyg", där min kära klocka dväljs.
Om jag tar bort den, vad händer då?

Back to basics tror jag. Tyckte det var fränt att kunna skicka textmeddelanden.
Nu är jag fan vilse.

Det går att klumpa ihop olika appar (fan vad jag hatar det ordet!) och kategorisera dem. Din polare har förmodligen gjort det av misstag, namnet på kategoriseringen föreslår iPhonen själv (verktyg, navigering etc.).

Håll ned fingret på en app för att få dem att "skaka", klicka på "verktygspaketet", nu dyker apparna i paketet "verktyg" upp i nederkant av fönstret. Dra upp apparna till den vanliga arbetsytan och voila; de är inte längre ihopbuntade i "verktyg".

Last edited:
Du är ju helt underbar jesseboy,snacka om att bjuda på sig själv i varje tråd du startar!:tummenupp
Brukar alltid ha ett leende på läpparna innan jag ens klickar på dina trådar:lol
Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig med Iphonen,för jag har ingen själv...

Tack, Pitbuell! Det skulle säkert ha löst mitt problem, men det kom in en god vän på middag med betydligt bättre iPhone-intelligens (än jag, inte du) och löste det i en handvrickning. :)

Tack, Gumpa! Inte för att du inte hjälpte mig med luren, men för att det gjorde lillhjärtat varmt. :)

Ähh, fan, inte alla inställningar är så självklara som man tror.

Sen hjälper det ju inte att man envist vägrar att läsa instruktionsboken heller...

Jag fick en jättefin klocka/väderstation en gång, den var jättebra, gissade vädret minst lika bra som SMHI (den hade jämt fel med andra ord) men klockjäveln gick inte att ställa rätt, i helvetet.

Jag ställde om klockan, den gick rätt ett tag, men sen hoppade den åt helvete med en timme. :mad

Jag gav upp när jag hade ställt om den för tionde gången typ...

Sen kom en bekant förbi och satt och fingrade på den och efter det gick den rätt, hela tiden, jämt....

Det var en radiouppdaterad klocka och jag hade inte ställt in rätt offset (+1) mot GMT, så varje gång den fick en radiouppdatering ställde den sig fel :huvet

Ähh, fan, inte alla inställningar är så självklara som man tror.

Sen hjälper det ju inte att man envist vägrar att läsa instruktionsboken heller...

Jag fick en jättefin klocka/väderstation en gång, den var jättebra, gissade vädret minst lika bra som SMHI (den hade jämt fel med andra ord) men klockjäveln gick inte att ställa rätt, i helvetet.

Jag ställde om klockan, den gick rätt ett tag, men sen hoppade den åt helvete med en timme. :mad

Jag gav upp när jag hade ställt om den för tionde gången typ...

Sen kom en bekant förbi och satt och fingrade på den och efter det gick den rätt, hela tiden, jämt....

Det var en radiouppdaterad klocka och jag hade inte ställt in rätt offset (+1) mot GMT, så varje gång den fick en radiouppdatering ställde den sig fel :huvet

KÄRingen har (hade) en klocka som var sattelitsyrd.
Sen vi renbäddade sist finns den inte.
Den är helt borta.
Och inte kan nån av katterna snott den heller, det skulle vi ha hört.
Mer borta som fan är den.
Undrar om jag bör starta en tråd om det? :confused:

EDIT: Också.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär