Jag är här

Hej och välkommen. :tummenupp

Har du tid och lust så skall du ta dig till Uppsala för att svänga lite på en fin gokartbana varje måndag fram til september. Sök efter rörken på forumet så får du säkert en eller flera träffar.
Du kommer att få det kul. Me promise.

Edit: Fakta... lite mer fakta.

JoS skrev:

Har du tid och lust så skall du ta dig till Uppsala för att svänga lite på en fin gokartbana varje måndag fram til september. Sök efter rörken på forumet så får du säkert en eller flera träffar.

Hmm gokartbana och svänga jag tar det lite lugnt , skulle vara super att ut å åka men jag kör så lugnt så här i början :)

välkomen! till ett sk*t bra forum! :fyllisar

Lilla py skrev:
haha sitter på jobbet och sugen på hojåka "köpte igår" :banana

hehe okej.. en annan är ju ledig.. hehe :tummenupp har dock inte kört någon hoj i sommar ännu.. den är på lagning och har varit det i 4-5 veckor nu. Men förhoppnings så blir den klar denna helgen! :tummenupp

Last edited:
Mmm. Grejjen är ju att du skall lära dig att hantera din hoj. Ingenting avancerat alls. Allt är kul samtidigt som du känner hur bra din hoj faktiskt kan svänga.
Vi vänder oss speciellt till nybörjarna fast de andra som är mer erfarna är också välkomma, fast de tror de kan allt vad svängande heter. :)

Att köra med oss kan vara beroendeframkallande.

Välkommen.

JoS skrev:

Gokartbana?? Uppsala??

Tjejen bor 3 min från en rr bana juh :tungan

Välkommen lilla py.

Back