Jag är en mördare! Hjälp!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Han hade oddsen mot sig, de va Prullr the man, en bulldozer helt enkelt, mot honom han va en trollslända i jämnförelse.

Det började med att han irriterade mig i timmar medans jag jobba i garaget, till slut fick jag nog och skulle lappa till han, missade, han fick in en träff på mig istället jag vevar frenetiskt efter han men han bara blockar och duckar. Det slutar med att vi rullar runt på golvet och brottas han får in träff på träff. Till slut får jag in ett slag, ett till, ett till, tillslut sparkar jag på han. Nu Låg han bara där helt liv lös! Vad ska jag göra? ingen har sett liket än, det ligger i mitt garage

Det va ju han som börja jävlas, hade aldrig rört han annars.. Varför?!!

Hjälp fort!

inga läxor ikväll?

Tillägg:

Inte för att jag tror att Putte är seriös, men enligt vad jag har hört vore det bästa sättet att bli av med ett lik vara följande:

- Köp ungefär hundra liter bensin (snåla inte, det är din framtid det handlar om!)
- Lägg liket i en metalltunna och fyll med bensin upp till kanten.
- Sätt eld på bensinen & liket och låt det brinna!
- Fyll på med bensin om nödvändigt, passa även på att städa bort allt blod (tips på borttagningsmedel? :va). Eventuellt mordvapen (rengjort) gräver du ner tillsammans med lite avföring minst 1m djupt några hundra meter ut i skogen.

Klart! Inget som kan binda dig till mordet :tummenupp

Last edited:
mini-knutten skrev:
2534138 inga läxor ikväll?

Tillägg:

Inte för att jag tror att Putte är seriös, men enligt vad jag har hört vore det bästa sättet att bli av med ett lik vara följande:

- Köp ungefär hundra liter bensin (snåla inte, det är din framtid det handlar om!)
- Fyll på med bensin om nödvändigt, passa även på att städa bort allt blod (tips på borttagningsmedel? :va). Eventuellt mordvapen (rengjort) gräver du ner tillsammans med lite avföring minst 1m djupt några hundra meter ut i skogen.

Fan jag tänkte slå in liket i armeringjärn, svetsa ihop det gjuta in de i betong ta båten och kasta i "paketet" i möjavästerfjärd där det är 108 meter djupt.. Mord vapnet är mina händer så dom får va kvar. Försviner blodet om huset brinner ner?

Usch... Varför skulle jag döda den sista myggan iår...

prulle skrev:
2534256 Fan jag tänkte slå in liket i armeringjärn, svetsa ihop det gjuta in de i betong ta båten och kasta i "paketet" i möjavästerfjärd där det är 108 meter djupt.. Mord vapnet är mina händer så dom får va kvar. Försviner blodet om huset brinner ner?

Usch... Varför skulle jag döda den sista myggan iår...
så du blev nästan nerbrottad av en mygga, jimmy ponken har du tråkigt ikväll eller ;)

mini-knutten skrev:
2534138 inga läxor ikväll?

Tillägg:

Det lämnar honom fortfarande kvar med ett skelett, det kan han förvisso gömma lite lättare.
Annars är ett redigt 88-gradigt lutbad det enda rätta. Det är däremot svårare att köpa sig en kubik med rät lut för ändamålet och sedan värma upp det :(

använd bromsrengöringsspray för att få bort alla oönskade fläckar :tummenupp
Würth's rengöringsspray rekommenderas! :fakta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!