Jag är en klant

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Här åker man runt i 200+ på hojen och tycker man har bra koll men så cycklar man hem på fyllan och vad händer........mmmmm just det man drar på arselet eller snarare på ansiktet,dum som man är så ska man rädda ölen!!!!!! håller i för kung och fosterland för att inte spilla för att istället möta trottoaren med tänderna.
ps...trottoaren mår bra likaså cyckeln...jag mår som man förtjänar.

Det där är en betingad reflex....I min gröna ungdom trillade jag ner för en isig slänt, ca 45 graders lutning, med en nyöppnad öl i näven....Efter 20 sekunders studsande, voltande och rullande har ölen inte en skummat över. :tummenupp

Det kostar att ligga på topp!! :yoparty

Dom flesta sitter kavar truten faktist,en snygg fläsk läpp och ett lätt läspande bara

jag låg på topp....tills jag kom hem till frun :4skrika nu ligger jag på minus kan man säga

negnit skrev:
2258129 Här åker man runt i 200+ på hojen och tycker man har bra koll men så cycklar man hem på fyllan och vad händer........mmmmm just det man drar på arselet eller snarare på ansiktet,dum som man är så ska man rädda ölen!!!!!! håller i för kung och fosterland för att inte spilla för att istället möta trottoaren med tänderna.
ps...trottoaren mår bra likaså cyckeln...jag mår som man förtjänar.

Var ölen god efter flygturen då?

Det låter som min helg ungefär...Jag tyckte att det var en jättebra ide att hoppa som en galning för att undvika att bli bränd när vi spelade brännboll. När jag landade på asfalten var det inte en så bra ide längre! :huvet Sitter med en uppskrapad sida och troligen lite småfrakturer på mina revben.

Jag badade i en fiskdamm med mobilen i fickan :huvet

/Marcus, nu med en 3210 iställetför k750i :3freak

äsch igen fara.. det finns plast-tänder :fakta. Jag är inne på mitt åttonde par :crash . Tur att ölen klarade sig!

kaZmur skrev:
2259985 Jag badade i en fiskdamm med mobilen i fickan :huvet

/Marcus, nu med en 3210 iställetför k750i :3freak
Mobilernas midsommar märker jag. Min hamnade i tvättmaskinen. Numera en lånad panasonic!

//KaliZ

Last edited:
En viss person fyllebadade och skulle hoppa från 5:an, något han aldrig har gjort tidigare. Gick ju skitbra, förutom att personen började skrika på vägen ner, får lite framåtlutning men landar ändå med fötterna först. Dock så fick han en rejäl kallsup på ca 2 liter klorfyllt vatten... :gnissla

Edit/ Ytterligare en mobilfylla också, polaren badade med sin hyffsat nya svindyra Ericsson-nalle. Den dog visst...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg