Jag är dum i huvudet...

Det är inte vad, hur eller tanken med det du gör utan hur hon uppfattar vad din tanke var bakom det inträffade eller inte inträffade.

Vilken tur att kvinnor(tm) tror det bästa om saker och ting de inte förstår och utan svårigheter lyhört reviderar sin uppfattning ifall det berättas hur det ligger till :näsblod
Amen! Jag har nog inte hållit med mer om något skrivet här i hela SH's historia!

Det är bara att ta fram det gamla Seinfeldavsnittet om "make up sex" så känns det bättre sen. ;)

Ligger honorna på SH under täcket i menssmärtor nu eller vart är dom??

Borde ju kommit moteld för längesen :D

har osså blivit kallad :huvet ett flertal ggr , men det tolkar jag numera på ett positivt sätt !!

Last edited:
hmmm inte ett enda svar ifrån någon brud,konstigt:gnissla
tror dom ligger hemma och läser detta och känner sig träffade:D
jag blev kallad för jävla jävel,egenkär,lat,envis och dum i huvudet ett antal gånger.
jag är skild nu så satan själv får hitta ett nytt offer att mobba,frågan är om man vill hitta ett nytt våp,för det är ju rätt vanligt att man blir kallad oduglig i dom flesta förhållanden.

Jag hinner inte gifta mig eller oftast inte ens doppa veken innan den slutsatsen är fastställd.

:gnissla

:D:D:D börjar förstå mer o mer varför du starta Vad säger ni killar-tråden. :rofl

Tjejer är inte som vanliga killar.
Vi kommer aldrig riktigt förstå vad dom menar, tänker eller säger.
Dock är det bra att vi kan lura dom att vi förstår dom när vi dejtar dom.
Så att dom tror att man är såååå mycket bättre än deras förra snubbe, som bara var lat, dum, seg, inte fattade, ett svin, kall mm.
Kul att man får höra samma harang från alla tjejer man träffar. "Min förra snubbe bla, bla, bla, känslokall, tryckte ner mig, bla, bla, bla
Och förmodligen säger mina gamala ex likadant om mig till sina nya snubbar.

Tjejer är inte som vanliga killar.
Vi kommer aldrig riktigt förstå vad dom menar, tänker eller säger.
Dock är det bra att vi kan lura dom att vi förstår dom när vi dejtar dom.
Så att dom tror att man är såååå mycket bättre än deras förra snubbe, som bara var lat, dum, seg, inte fattade, ett svin, kall mm.
Kul att man får höra samma harang från alla tjejer man träffar. "Min förra snubbe bla, bla, bla, känslokall, tryckte ner mig, bla, bla, bla
Och förmodligen säger mina gamala ex likadant om mig till sina nya snubbar.

Fi fan, säger du att jag e kall !:D

En morgon blev jag anklagad för att vara otrevlig hela tiden, fastän jag inte ens hunnit öppna munnen den dagen.
Jag höll med och tog min kaffekopp o macka i garaget istället.
Framåt lunch var allt så bra såå igen!

Min sambo har bara sagt att jag är lat. Då håller jag med. :tummenupp

Orkar du inte säga emot?

:D:D:D börjar förstå mer o mer varför du starta Vad säger ni killar-tråden. :rofl

Ytterligare något jag önskar vore ogjort då poängen med den försvann i 2:a, kanske 3:e inlägget och den omedelbart blev en ragg/pinippatråd som alla andra.

:mad:

Ja, vi kan väl bilda klubb då. Odugliga karlars förening... :näsblod

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!