Jag älskar parkeringsvakter

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Markus skrev:
Det där är en Honda (med Nissanklubb-plåt :rofl), häromdagen hade du en Corolla. :4skrika Den var tydligen så slö att du chaffsade med en tjaffis om att han skulle hålla höger för att möjliggöra omkörning med din hög.
Jag är en sån där kapitalist som har två bilar. Varför nöja sig med en skrotbil när man kan ha flera? :)

HanneZ skrev:
Jag är en sån där kapitalist som har två bilar. Varför nöja sig med en skrotbil när man kan ha flera? :)

Det är fett, men vad är grejen med skylthållaren. Och kanske än viktigare, varför sitter det ett slip on som ljuddämpare på den?

Markus skrev:
Det är fett, men vad är grejen med skylthållaren. Och kanske än viktigare, varför sitter det ett slip on som ljuddämpare på den?
Den köptes i detta prima skick så jag är inte ansvarig. Skylthållaren råkade nog bara bli så och ljuddämparen för att det skulle brumma lite mer lr nåt. Inte fan vet jag :D

Solan skrev:
Så...han slipper betala 400kr för att ha sex med dig...
Ja ja...du är ju billig i alla fall (fast för mig låter som att han får betala ett högt pris).

Jag har väl inte sagt att han ska ha sex med mig?? En hantverkare kan andra saker också vet du... ;) :7peta

Billig vet jag inte om jag är... Mannen i mitt liv brukar kalla mig ovärdelig... :Bugar

Kia skrev:
Jag har väl inte sagt att han ska ha sex med mig?? En hantverkare kan andra saker också vet du... ;) :7peta

Billig vet jag inte om jag är... Mannen i mitt liv brukar kalla mig ovärdelig... :Bugar

Det är nog "priceless" han menar.

HanneZ skrev:
Jo, personligen pröjsar jag hellre böterna än att sexuellt beblanda mig med nån chubby lisa.

Du behöver nog inte oroa dig för att bli antastad av en Lapp-lisa. Men se upp för lastbilschaffisarna de lär vara sugna på dig.... :tummenupp :Bugar

HanneZ skrev:
Det är nog "priceless" han menar.

Han brukar säga precis det han menar.. så ovärdelig.. :pannkyss

Kia skrev:

Aha...så du antydde bara att det handlade om sexuella tjänster för att verka mer intressant?

Kia skrev:

Håll hårt i honom...väldigt hårt!

Solan skrev:
Aha...så du antydde bara att det handlade om sexuella tjänster för att verka mer intressant?

Håll hårt i honom...väldigt hårt!

Antydde ingenting... sa bara att hantverkare tar man hem för att få hjälp med saker jag inte kan göra själv...

Håller så hårt jag kan i honom... jag lovar... Ett riktigt kap är han...

@Kia:

Måste man parkera 10m från gångvägen (sån där skylt med gående som håller ett barn i handen) när gångvägen ansluter till bilvägen (T-korsning alltså)?

Zee skrev:
@Kia:

Måste man parkera 10m från gångvägen (sån där skylt med gående som håller ett barn i handen) när gångvägen ansluter till bilvägen (T-korsning alltså)?

Man måste parkera 10 m från T-korsningen...

Kia skrev:
Man måste parkera 10 m från T-korsningen...

Även om man alltså inte får/kan köra in på gåendegatan???? :gnissla

Helv*#%&¤##&!!!!1

Zee skrev:
Även om man alltså inte får/kan köra in på gåendegatan???? :gnissla

Helv*#%&¤##&!!!!1

Gångvägen ska du väl inte alls in på?? Men det är 10 m från korsningen som gäller tyvärr... :)

Kia skrev:
Gångvägen ska du väl inte alls in på?? Men det är 10 m från korsningen som gäller tyvärr... :)

Så här.

Fan också. 700 bagis.

Edit: Kan ni se bilden?!?! :va

Edit2: Nu då?

Bifogat

• argh.bmp
    argh.bmp
    40.1 KB · Visningar: 46
  • argh2.JPG
    argh2.JPG
    13.6 KB · Visningar: 71
Last edited: