Jag älskar min hoj.

magic_johnson85

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2005
Hoj
Yamaha WR400 Motard Edition
jag älskar min hoj.

Har slitit 13 timmar i sträck med henne idag och är helt död, vet inte hur många timmar denna vecka.
Och så ska man göra högskoleprovet imorgon, och man borde lagt kvällen på att göra gamla prov istället för att hamna i garaget hela kvällen.

Men har man lagt nästan hela lönen på nya prylar är det svårt. :tungan

Jag får nog söka upp Dr phil, all min tankeverksanhet lägger jag ju på hojen och hojåka :3freak

ville bara få ur mig det, det känns mycket bättre nu, haha.

Hur känner ni?

Trevlig helg!

Last edited:
magic_johnson85 skrev:
2050621 jag älskar min hoj.

Har slitit 13 timmar i sträck med henne idag och är helt död, vet inte hur många timmar denna vecka.
Och så ska man göra högskoleprovet imorgon, och man borde lagt kvällen på att göra gamla prov istället för att hamna i garaget hela kvällen.

Men har man lagt nästan hela lönen på nya prylar är det svårt. :tungan

Jag får nog söka upp Dr phil, all min tankeverksanhet lägger jag ju på hojen och hojåka :3freak

ville bara få ur mig det, det känns mycket bättre nu, haha.

Hur känner ni?

Trevlig helg!

Sök hjälp föffan :hihi

Nej men klart att man vill vårda sina älsklingar, både de som vårdar tillbaka och den andra :)

magic_johnson85 skrev:
2050621 Hur känner ni?
Jag var och hämtade min nya hoj i torsdags.

Denna vecka har det nog snöat ca 3dm här.

Ny hoj och massor med snö alltså.

Du kan säkert gissa ungefär hur jag känner. :4skrika :huvet

Skulle skrivit högskoleprovet idag, vart hyperstressad och kan inte sova. Därför struntar jag i det och njuter av livet :) För fasen vad gött det är att leva!

.luzt skrev:
2050886 Skulle skrivit högskoleprovet idag, vart hyperstressad och kan inte sova. Därför struntar jag i det och njuter av livet :) För fasen vad gött det är att leva!

skulle också gjort de men va sjuk på sista anmälnings dag så jag orkade inte boka, vilket är synd:(

men nu sitter man här dret full så de kanske va bra man inte bokade:D

funkar inte gumman (biken) då kan man inte sova bra, just nu sover inte jag bra:(

purjo84 skrev:
2050800 JAG VILL UT Å ÅKA!! :huvet :huvet :mad:

Jag vill bara ge dig lite hopp :tomten

Här nere är all snö borta vårregnet har tvättat vägarna.
Redan nu 07.00 är vägarna hyffsat torra och solen skiner :tummenupp

Så vid tio elva tiden blir det till att köra idag,termometern lär nog ligga på
sisådär 7-10 + iofs för kallt men en liten runda får det bli.

Stå ut någon vecka till våren är på väg :hoppa :squid :hoppa

Vad finns det som är bättre än hojen? Åker iväg om en halvtimma för att hämta ett motardkitt. Klart man ska ge allt man har till hojen. :tummenupp

Mina vänner kallar mig manisk, besatt och i högriskgruppen för att inte få uppleva en till vinter :rolleyes: Däremot är dom helt övertygade om att jag aldrig kommer att ge upp min hobby för en kvinnas skull! :D Tvärt om har hänt dock :D
Jag tycker det är helt normalt att tillbringa all ledig tid i garaget, och bränna alla slantar på hojen. Det ger mig så otroligt mycket mer tillbaka än att köpa krimskrams, gå ut på krogen osv. Det är ju inte bara glädjen att köra, det är känslan av att pyssla om hojen, laga det som är trasigt, modifiera saker man är missnöjd med, sammanhållningen i klubben/hojkollektivet och alla nya vänner man har fått tack vare hojen. Så jag skulle säga att hojåkning är inte ett intresse, det är en livsstil!
För att citera Burt Munro: Jag lever mer under dom 5 minutrarna i full fart än många män gör under ett helt liv. Och det har han banne mig rätt i! :fakta

Hoztic skrev:
2050928 Mina vänner kallar mig manisk, besatt och i högriskgruppen för att inte få uppleva en till vinter :rolleyes: Däremot är dom helt övertygade om att jag aldrig kommer att ge upp min hobby för en kvinnas skull! :D Tvärt om har hänt dock :D
Jag tycker det är helt normalt att tillbringa all ledig tid i garaget, och bränna alla slantar på hojen. Det ger mig så otroligt mycket mer tillbaka än att köpa krimskrams, gå ut på krogen osv. Det är ju inte bara glädjen att köra, det är känslan av att pyssla om hojen, laga det som är trasigt, modifiera saker man är missnöjd med, sammanhållningen i klubben/hojkollektivet och alla nya vänner man har fått tack vare hojen. Så jag skulle säga att hojåkning är inte ett intresse, det är en livsstil!
För att citera Burt Munro: Jag lever mer under dom 5 minutrarna i full fart än många män gör under ett helt liv. Och det har han banne mig rätt i! :fakta
Mycket Bra skrivet. :bow Känner igen mig i varenda punkt. Igår kom studiemedlerna och det är redan beställt delar för dem som vanligt. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT