Jag älskar faster blå

jenssa

Medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ducati scrambler 2015
En trevlig incident med smurffolket.

Körde till jobbet, och var som vanligt lite sen( läs mycket). Precis efter den sista korsningen, står hon mitt livs kärlek.....
Jag halvvägs på slangen står på bromsen så att det ordagrant ryker om det.
Faster blå bara tittar på mig med sina vackra ögon.
- kan du blåsa här, säger hon.
- jajamensan, säger jag.

Nu börjar bli nervös med tanke på allt jag läst här om smc:s åtgärder vid "extremt" körande.

- trevligt att träffas, ha en bra dag säger hon.
Åker därifrån med en tom känsla i bröstet, jag skulle bli av med körkortet för min körning, men den unga tjej bara log och va glad.

Känns skönt att inte alla är sura jävla buttersmurfar som vill att alla skall köra fransmoppe.

Ystad nere vid hamnen. Sorry glömde numret men hon kanske läser här

När en flicka talar skånska........Ett språk som jag förstå å å år........Ja så e det bara. Skånskan e vackrast helt enkelt.

double-facepalm1.jpg

mycket smurf hade du i texten.
polisen bär varken vita mössor eller skor, och kan därför inte kategoriseras som smurfar.

Smurfs_Color_Pictures_Grouchy_Smurf.jpg

/Smurfen

- trevligt att träffas, ha en bra dag säger hon.
Åker därifrån med en tom känsla i bröstet, jag skulle bli av med körkortet för min körning, men den unga tjej bara log och va glad.

Känns skönt att inte alla är sura jävla buttersmurfar som vill att alla skall köra fransmoppe.

Vafan, hon hade knappast varit en buttersmurf om hon gjorde det jag betalar henne för att göra via skattsedeln! It´s the name of the game så att säga... polisen ska rapportera trafikbrott, åtminstone om de är i tjänst för att bevaka trafiken, och jag ska se till att inte råka ut för polisens kontroll :gnissla.

Du får säga att det är skönt att även unga poliser faller in i "göra så lite som möjligt för lönen-tänket" som genomsyrar poliskåren. Bådar gott för framtiden att nya rekryterna är slackers... jäffla pajasmyndighet. Kan man gå ur skatten? Vill inte vara med i den längre :rofl

mycket smurf hade du i texten.
polisen bär varken vita mössor eller skor, och kan därför inte kategoriseras som smurfar.

Smurfs_Color_Pictures_Grouchy_Smurf.jpg

/Smurfen

Klockrent att du bifogar en bild på en smurf i röd outfit. Ska vi kalla brandmännen för smurfar nu istället? :smasha
Fast deras klädsel är väll förviso orange. :brinnerup

Vafan, hon hade knappast varit en buttersmurf om hon gjorde det jag betalar henne för att göra via skattsedeln! It´s the name of the game så att säga... polisen ska rapportera trafikbrott, åtminstone om de är i tjänst för att bevaka trafiken, och jag ska se till att inte råka ut för polisens kontroll :gnissla.

Du får säga att det är skönt att även unga poliser faller in i "göra så lite som möjligt för lönen-tänket" som genomsyrar poliskåren. Bådar gott för framtiden att nya rekryterna är slackers... jäffla pajasmyndighet. Kan man gå ur skatten? Vill inte vara med i den längre :rofl

:hihi och du åker alltid lagligt med din gamla riskokare ...

Hur fort smurfa du på slangen? Skönt att du inte hade smurfat Gargamels smurfdryck när du fick smurfa i smurfmätaren då! :fyllisar

YSTAD!?!?!?!?

OMG herrejösses vad jag ska ner och bomba imorgon.

JAG VILL OXÅ bli smurfad av Smurffina :yoparty

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...