Jag älskar dig =)

abstruse skrev:
Du, det där är helkört. Man försöker stenhårt med både det ena och det andra och så får man likförbannat helt obarmhärtigt kastat sig ett "Vad söt du är", rätt i fejan av kjoltyget. Det är bara att ge upp på en gång... :död

Now THAT is strange....
 
Sergeant, hur ska du hinna med att åka hoj nu då?
Eller kör hon själv kanske?
 
valmers skrev:
Se upp när Det Verkliga Livet (TM) slår till bara. Det brukar det alltid göra, förr eller senare. Och då blir det gråt och tandagnisslan.

...men då kan du alltid gå på Sandgrund med valmers och leta bland "andra sorteringen". :)
 
Jag älskar min maskin här till vänster




<---------------------- :kär
 
berggren_martin skrev:
Jag älskar min maskin här ill vänster

<---------------------- :kär

äntiligen en som fattar hur tragiskt det här är..
sitter och skriver på nätet hur mycket man älskar sin tjej?
sporttjej.com?
berggren vet iallafall att vi är på sporthoj.com och skriver
:tungan

Hade jag fått en sporthoj av min tjej kanske jag hade skrivit att jag
älskar henne på nätet.
 
hållundan skrev:
Amähhh, va hände med oss då? :gråta...




Fan va gött grabben!!! Å snart blire att åka båge å käka glass!!!

:banana


Jupp, Glass glass i stora lass :yoparty

Josefin tycker också om glass :)


Och hoj skall jag allt hinna med att köra. Skall ställa på snart och då blir det köra av :tummenupp


:cool:
 
Sergeant skrev:
Jupp, Glass glass i stora lass :yoparty

Josefin tycker också om glass :)


Och hoj skall jag allt hinna med att köra. Skall ställa på snart och då blir det köra av :tummenupp


:cool:

Fasen va gött... Då spikar vi många glassätar-stunder då. Bl.a. Träslövsläge då!!!

:banana

EDIT:
Jag äter en torr köttbit, överkokt pasta, ketchup och dricker vatten
 
abstruse skrev:
Du, det där är helkört. Man försöker stenhårt med både det ena och det andra och så får man likförbannat helt obarmhärtigt kastat sig ett "Vad söt du är", rätt i fejan av kjoltyget. Det är bara att ge upp på en gång... :död


Amen! :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top