Jag Är Hungrig

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Någon som vet vart man kan köpta en mosbricka shär dags u stockholm?

Själv körde jag rundor mellan kl19:45 och 20:53 och letade efter en baguette med kycklingcurry röra.. slutade med en hotdog på statoil :(

kajlyl skrev:
Själv körde jag rundor mellan kl19:45 och 20:53 och letade efter en baguette med kycklingcurry röra.. slutade med en hotdog på statoil :(
Hahaha, grymt mannen :tummenupp Min hoj är ganska trasig, så det är til latt sysselsätta sig med annat... du anar inte hur mkt jag är sugen på mos nu alltså :död

Nicko@K.A.P skrev:
långt bort... har bara preeem och statoil(?==) i närhetebn :( Senm så vet det väl inte vad en mosbricka är stockhgolm, bar agöteborgarna som gör det =/

I nödfall så hade jag tagit shell..smakar shit men va f*n. Leta upp en fest o ge dem lite cash för en säck potatis annars :rofl

(inte bra o äta vid den här tiden) :hihi

Nicko@K.A.P skrev:
I nödfall så hade jag tagit shell..smakar shit men va f*n. Leta upp en fest o ge dem lite cash för en säck potatis annars :rofl

(inte bra o äta vid den här tiden) :hihi
Men det 'är gott! :D mev vill ha en färdig mosvricka ju, inte en säckl potatis =/

Svårt d här..hur f*n ska vi få fram en mos bricka egentligen som smakar bra? :va

7 eleven?? Dom måste ha!

hehe, ja leta mosbricka som dessutom smakar bra denna tiden är nog fan inte lätt, få tag på en som smakar skit är ingen konst, bara o fara på Statoil isf.... :arsele

Man har lärt sig efter många stockholmsnätter...ladda upp med mosbricka hemma. Man kommer både hem fortare och blir mätt precis innan man lägger sig...

StAnger skrev:
Man har lärt sig efter många stockholmsnätter...ladda upp med mosbricka hemma. Man kommer både hem fortare och blir mätt precis innan man lägger sig...
Det där lät inte alls dumt faktiskt, så slipper man genera sig med fyllepostning nästa gång bara för att man är så djävla hungrig :brinnerup

men för fan! vi på macken har prima mosbrickor :tummenupp ... men inte sådär dax

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back