Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra pris, inte mkt mer än vad jag gav för min klumpeduns ju. Men jag drar dig på rakornaBee skrev:pungade ut hårt sparade 41000:- grymt bra pris...slit delar bytt m.m.....MKT fint skick ingick också...
Men vem sjutton bryr sig om pengar, jag är endast glad.
Varför skriver man inte vad det är för hoj och lite om den så det kan bli intressant för andra att läsa?FolkE skrev:Det va värst vad alla var negativa då! Visst är det alltid lika spännande läsning men det är väl förståeligt att man är snorglad när man köpt en ny hoj och vill dela med sig av glädjen?!
Silwer skrev:Varför skriver man inte vad det är för hoj och lite om den så det kan bli intressant för andra att läsa?
Alla här köper hojar, skulle alla göra sånna här inlägg vore det katastrof.
goodfella skrev:Lägg av nu....Retard
Silwer skrev:Varför skriver man inte vad det är för hoj och lite om den så det kan bli intressant för andra att läsa?
Öldrottningen skrev:GRATTIS!!![]()
Min blåa läckerbit har gått 65 mil..
Bee skrev:Du får ursäkta mitt GROVA misstag, måste kännas för jä*ligt att läsa en tråd som denna utan att det står vad de e för hoj.......titta på bilden och använd dina hjärnceller, då kanske du kan räkna ut vad de e för hoj, aight..![]()
Bee skrev:Tackar alla![]()
![]()
Dumpa en bild till..
All_to_slow skrev:Fick för mig att det stod för Suzuki Ram Air nånting men är inte det minsta säker på det bara en känsla... köpte oxå båge... en yamma...kul grej... känns helt bra länge som en knasfylla
oj då var det en bra känsla.....måste bero på whiskeyn man sitter och pimplar i sig nu....Foggy skrev:Jodå mycket riktigt - SRAD står för Suzuki Ram Air Direct! Det var ju i mitten på det glada 90-talet, när det gick bra att försäkra (sken-)strypta sporthojar och alla japanska tillverkare med självaktning måste klämma fram något slax direktluftintag å ändra det liiite från Kawa (som var först med gamla ZZR:erna) och döpa det till nåt nytt.
/F.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden