Jaaaaaaaaa!!!!!

Mr Brownstone

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
Aprilia rs250 sp
Nu är det gjort!! Min första banhoj blev inköpt i går på falkenberg!
Det blev Philip Backlunds prilla250sp. i vår så draggar det i gång med licenskurs på sviestad i april!!

Herr Banan skrev:
Nu är det gjort!! Min första banhoj blev inköpt i går på falkenberg!
Det blev Philip Backlunds prilla250sp. i vår så draggar det i gång med licenskurs på sviestad i april!!

Kul!! Hoppas det går bra!

zhapod skrev:
vilka kreativa filip-stavningar :p
Min kusin bär det namnet och stavar det helt åt helvete! Desutom har apan bytt stavningen i namnet så jag blir helt förvirrad när jag skall skriva Filip.

Förrädare! :gnissla Om inte du hade kommit där med din feta pengarulle så hade jag kunnat snylta till mig den hojen billigt från pappa Backlund. Om jag hade fått smöra tillräckligt länge bara så. Nu får jag köpa dyrt i stället. Tycker du ska lägga mellanskillnaden...

Närå. Grattis. Men löftet står kvar. Jag kommer att köra på dig på första träningen...

Macho Woman skrev:
Förrädare! :gnissla Om inte du hade kommit där med din feta pengarulle så hade jag kunnat snylta till mig den hojen billigt från pappa Backlund. Om jag hade fått smöra tillräckligt länge bara så. Nu får jag köpa dyrt i stället. Tycker du ska lägga mellanskillnaden...

Närå. Grattis. Men löftet står kvar. Jag kommer att köra på dig på första träningen...
Ha Ha Kontanter kann göra underverk! Du får ursäkta att jag tjyvade hojen i från dig (INTE)...MOA HA HA HA HA HA HA HA HA HA. Man får ju hoppas att du inte kommer i kapp mig med det hotet!

Närå här med.Hoppas att du hittar en fin hoj till ett drägligt pris. Kul att få en rival som också är grön så att man slipper ligga på skammtider helt själv!! Eller du kanske har kört rr förut och är knöka-snabb??

Herr Banan skrev:
Närå här med.Hoppas att du hittar en fin hoj till ett drägligt pris. Kul att få en rival som också är grön så att man slipper ligga på skammtider helt själv!! Eller du kanske har kört rr förut och är knöka-snabb??

Fin hoj till drägligt pris finnes. Kört rr-hoj har jag gjort två gånger. En av de gångerna highsideade jag. Den andra körde jag i övningskörningstempo. Men eftersom tant Jenny tänker jaga tokgullige Jimmi Lindén så kommer jag naturligtvis bli toksnabb direkt. :D

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back