Jaaaaaaaaa!

soll

Flipside
Gick med
4 May 2004
Hoj
2 bent så länge. börjar turen till kortet i april
Ja då tog man studenten då :D hahaa JÄÄÄÄVLAR VA PARTY DE SKA BLI I KVÄLL DET KOMMER BLI SÅ GRYMMT. TA DET LUNGT :)

Du måste skriva vart festen är... så vi kan komma och hälsa på dig ( :tuttar )...

Sikken jädra snorungstråd.... nej jag säjjer bara fy fan.

Men på festen vill vi komma, jag kan tänka mig att demonstrera en alldeles ny produkt inom hudvård som riktar sig till unga tjejer, den är i utvecklingsstadiet än så länge men med några försökspersoner så kan den nog slå igenom. :näsblod

Last edited:
Rocky skrev:
2225327 Sikken jädra snorungstråd.... nej jag säjjer bara fy fan.

Men på festen vill vi komma, jag kan tänka mig att demonstrera en alldeles ny produkt inom hudvård som riktar sig till unga tjejer, den är i utvecklingsstadiet än så länge men med några försökspersoner så kan den nog slå igenom. :näsblod

Är du snäll så kan du få komma på min :pannkyss
Tjejerna lämnar du till mig för eventuella tester :mad:

Jonathan skrev:
2225460 Är du snäll så kan du få komma på min :pannkyss
Tjejerna lämnar du till mig för eventuella tester :mad:

Det skall väl inte vara några problem! studentskiva var väl tio år sedan man var på. :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Att ta studenten är skitkul, ända tills man kommer på att man måste hitta göra. :gnissla

Rocky skrev:
2225484 Det skall väl inte vara några problem! studentskiva var väl tio år sedan man var på. :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Ja då blire röj så det är bäst du börjar träna nu :hihi

Rocky skrev:
2225327

En empirisk studie utav hudkräm :hihi

Mr R skrev:
2225552 En empirisk studie utav hudkräm :hihi

Märk väl att sådant ska hålla på lång tid för att vara trovärdigt.
Dagligen 10 år minst.

Allra helst med en grupp bestående av över 23 personer (har med statistisk trovärdighet att göra)

Det e f-n inte lätt att leka doktor/vetenskapsman!

General E skrev:
2225572 Märk väl att sådant ska hålla på lång tid för att vara trovärdigt.
Dagligen 10 år minst.

Allra helst med en grupp bestående av över 23 personer (har med statistisk trovärdighet att göra)

Det e f-n inte lätt att leka doktor/vetenskapsman!

23 pers. dagligen i tio år är 83950 utlösningar. :död

Yo go Rocky!

Last edited:
Jonathan skrev:
2225578 23 pers. dagligen i tio år är 23890 utlösningar. :död

Yo go Rocky!

Fifan. Måste nog käka zink-tillskott.

Edit: D blir ju mer ju. 23*360*10 = 82800

Last edited:
Jonathan skrev:
2225578 23 pers. dagligen i tio år är 23890 utlösningar. :död

Yo go Rocky!

Inga större problem skulle jag tro, man är ju för fan Nymfomanin personifierad.

Farmor sa alltid att man skulle förena nytta med nöje. :hihi

General E skrev:
2225590 Fifan. Måste nog käka zink-tillskott.

Edit: D blir ju mer ju. 23*360*10 = 82800

Mjaa, det är väl ändå 365 dagar på ett år. Bortsett från skottår.
Se mitt editerade inlägg.

Rocky skrev:
2225599 Inga större problem skulle jag tro, man är ju för fan Nymfomanin personifierad.

Farmor sa alltid att man skulle förena nytta med nöje. :hihi

Jag kan skicka med några kubik hudkräm för scnabeln :näsblod

Jonathan skrev:
Jag kan skicka med några kubik hudkräm för scnabeln :näsblod

Man är ju omskuren (inte av religösa skäl) så det skall nog gå fint ändå, själv har jag anammat min husgud Roccos stil "the saliv style" så någon kräm behövs inte i detta fallet. :hihi

Rocky skrev:
2225613 Man är ju omskuren (inte av religösa skäl) så det skall nog gå fint ändå, själv har jag anammat min husgud Roccos stil "the saliv style" så någon kräm behövs inte i detta fallet. :hihi

Kör du toalettgrejen med ?
Iof, då lär det inte bli slät ansiktshy på damerna i fråga, dom lär nog lukta fan istället :hihi

Jonathan skrev:
2225616 Kör du toalettgrejen med ?
Iof, då lär det inte bli slät ansiktshy på damerna i fråga, dom lär nog lukta fan istället :hihi

Nope, toagrejen om du nu åsyftar toalettsittsen som figurerar i Max-Hardcore serierna är enligt mig ett förnedringsmoment som jag tycker är totalt värdelöst.

Men Rocco är en förebild när gäller att K.....a. :fakta

Back