Jaaaaaaaa!!!!!

• Thread starter Thread starter A.C
  • Start date Start date

A.C

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tenere 700
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Fan vad skönt!! Vet inte hur det gick till!? Men vinst blev det!!!!!! :rock

Edit/ Finland vs Sverige

Last edited:
chox skrev:
Har det tävlats i idrott nu igen....

Japp ett gäng "vuxna" ha träffats och lekt hockey.
Och det är ju kul för dem kanske.
Men runt om i SV och FI sitter hundratals vuxna och hejar på glasrutan(TVn) :3freak :3freak :3freak

zykl0n skrev:
Men runt om i SV och FI sitter hundratals vuxna och hejar på glasrutan(TVn) :3freak :3freak :3freak

Men det är väl inte på riktigt va? Dom boxas ju ibland och då borde väl polisen komma om det vore på riktigt? :confused:

Japp, kan tänka att mången finne som slog sig på bröstet vid 1-5 statte koskenkorvan i vrångstrupen vid 6-5!.

vilken JÄVLA MATCH!!!!!!!
Jag som inte ens e intresserad av sport, fy fan!!!
1-5 till 6-5!!!!!

ÄG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :öl :D ;) ;)

Fan , en av de värsta matcher jag sett .............grymt bra, hes som fan är man nu.

:mad:

Men va fan, jag stängde av efter 1-5. :whip
Svenskarna spelade ju som TV-pucklagen, medans Finnarna var som NHL proffs i jämförelse.

Trodde INTE att Sverige ytterligare en gång skulle vända ett "omöjligt läge".

Jaja, det behövdes tydligen lite DIF folk för att vi skulle vinna. :)
Go Tellan Go... :rock :rock :kär

Helt jävla underbart

Jag var på vippen att slå över till någon annan kanal efter finnarnas målrush... men som tur var så stannade jag kvar på trean. Riktigt bra match. Men jag blidde lite nervös när Jönsson blev utvisad för att han drog i finnen i slutet av sista.

Undrar hur Salo kännde sig efteråt... det gick inte riktigt hans väg ikväll.

Gpx skrev:
Jäkla grym match en riktig rysare, gott att finnarna fick på pälsen :tummenupp

Sundins ansikts utryck efter pebbens mål :rock

Det var fan en av de grymmaste hockeyupplevelser jag varit med om! Det kändes fanken nästan som på den gamla goda tiden när Sovjet var med och vi *äntligen* hade chans att slå dem. Typ kring början av 90-talet. Då hade man inte naglar kvar efter matchen....

Och Suddens "warface" efter Pebbens mål sitter som klistrat i mitt minne för all framtid nu :D

Skall jag vara ärlig så trodde jag *aldrig* att de skulle hämta upp. Det har ju hänt några gånger förut mot Finland och det kan ju inte gå igen..... men det gjorde det.

Jag vet inte om jag riktigt fattat än att vi är i Semi. Jag är inte nere än och det var ett par timmar sen :)

Peter Nordström va kung ikväll, fy fan va bra han va alltså, hoppas att fler än jag såg det. :bow

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad