Jaaaaa!!!!

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
tjoho.... nu kan jag sova på nätterna igen!!! ska förhoppningsvis (beroende på väder o vind) hämta min Blivande Blade nästa helg!!! :yoparty :yoparty :banana

(ligger bild på den i Profilen nu! :yoparty )
//Jocke
 
Last edited:
Ingel skrev:
jäklar. Får du bort kåporna och sätter dit ett ufo-lyse kan den ju bli riktigt fin!

var kan man hitta Ufo lysen då?? (vet inte riktigt vad det är men jag misstänker att det är en sån där liten kåpa med två mindre lamopr i)

//Jocke
 
Mr_SoaP skrev:
var kan man hitta Ufo lysen då?? (vet inte riktigt vad det är men jag misstänker att det är en sån där liten kåpa med två mindre lamopr i)

//Jocke

Han bara skämtar med dig, han har fått streetfighter-nojja och tycker att alla sporthojar ska byggas om till sådana. Jävligt snygg hoj förresten!

Ingel: Se till att läka din fot nu så vi kan dra ut skrämma slag på våra medtrafikanter snart! :tummenupp
 
rallysalle skrev:
den e förbannat grym!! :yoparty nästan lika snygg som min :hihi
jasså det säger du salle lille :arsele :arsele :lol

ne nu skall jag sova tror jag nog har en J..... Skallebank :huvet !

syns på jobbet nästa vecka lr kanske i helgen??


//Lappjävel
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top