Jaaaaa!!! Jag klarade uppkörningen

Lill-Duccen

kör hoj o har skoj
Gick med
4 May 2003
Hoj
SUZUKI
Uppkörningen började 13:30 i Tullinge, min handladare som var en lite äldre farbror kom ute och vi hälsade på varanndra. Jag fick börja med att göra en säkerhetskontroll på bromssystemet och på elektroniken, sedan fick jag öva lite på dom olika manöverdelarna (visste inta att man fick öva) och sedan visa att jag klarade det. Sedan sa han att vi skulle ut och köra en liten bit för att se hur jag klarade det. Själv tyckte jag att det gick sådär men sedan när vi var klara sa han "ja då blev det godkänt för dig". Jäklar va glad man blev då, trodde inte det var sant, men jag hade ett leende ända upp till öronen (såg nog ganska kul ut, tyckte allafall dom som satt en bit bort). FY FAAN VAD SKÖNT!!!

:squid :squid :squid

Grattis!! känslan av att klara uppkörningen går inte att beskriva, det måste upplevas :fakta

Ta de lugnt på vägarna :squid

Stort Grattis!!!!! :rock :rock :rock :tummenupp
Vilken känsla!!!! :D :D :D

Väntar själv nervöst på min uppkörning..... 2 veckor kvar...

bra gjort!!! :tummenupp
Körde du upp på miton? Jag ska göra det, men den klarar inte riktigt manöverövningarna så bra som en KMX (körskolans hoj), så jag undrar hur det går.
Snart är det min tur, längtar dit , men blir mer orolig för varje dag som går... :(

GRATTIS!!!
Du har en väldigt rolig sommar framför dig nu!
:1pajas

Vill du dessutom göra någonting som är riktigt ruskigt skoj så ska du gå in >här< och skriva in dig nu! :tummenupp

fan vad skönt det måste vara att ha skiten bakom sig... har själv uppkörning den 1 juli... fan måste klara det, återkommer med mer info om hur det gick :tummenupp

Grattis!!! jag sa ju att det skulle gå bra! Jag ber att det går lika bra för mig! *avundsjuk*
Vi hörs på Msn messenger!
men du kommer väl inte å vara hemma så mycket den närmsta tiden misstänker jag :D
Ut å kör å håll hårt i lappen, så att ingen man/kvinna i en blåvit bil tar det :D :squid

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman