Jaaaa! Han Älskar Mig!!!! Är SÅ Glad!!!

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
BARA TVUNGEN ATT SKRIKA UT MIN ENORMA GLÄDJE!

Förlåt alla... nej, detta är inte något projekt från homolobbyn att få bort folks fördommar... homolobbyn kan dra åt helvete...

Hur som helst... efter 6 månader fick jag höra det! Jag har iofs kanske misstänkt det ett tag... men i alla fall... nu VET jag...

Haha världen ler mot mig!

Grattis, alltid skönt å höra att man är älskad tillbaks av den man själv älskar.

Tack! :)

Har nog världens största flin på läpparna just nu... haha... ni fattar inte hur glad jag är... eller, jo, de flesta har nog varit med om sådant här... men jaja!

Burre skrev:
BARA TVUNGEN ATT SKRIKA UT MIN ENORMA GLÄDJE!

Förlåt alla... nej, detta är inte något projekt från homolobbyn att få bort folks fördommar... homolobbyn kan dra åt helvete...

Hur som helst... efter 6 månader fick jag höra det! Jag har iofs kanske misstänkt det ett tag... men i alla fall... nu VET jag...

Haha världen ler mot mig!

Grattis :tummenupp

Mjo... vi lär nog komma på SH-festen... om det blir någon i sommar? Har varit lite inaktiv... är planeringen igång?

Ursäkta men jag är inte Mr obvious just nu eller nått men i din Profil är du Kille, å... ja.. asså.. du säger "Han"... /lost in space

Grattis hursomhelst :D

Jo Swedie... jag är kille och det är han också... jag väntar bara på en sådan där "Gay-thread" bild :)

Burre jag minns en tråd du skapade när ni var ovänner för längesen och nu se att ni har det bra är kul så grattis mannen.

Så det var därför du kutade som du hade skattmasen i hasorna. :)
Grattis.

Grattis!
Alltid en underbar känsla när ma får höra det av den man vill höra det ifrån!

/Felix

Iofs jävligt coolt att basunera ut det här på ett forum där fördomar är vardagsmat:tummenupp
kanske rätt naturligt med tanke på att det är ganska mycket som är gay här inne:P

hojåkare måste vara en av de homotätaste grupperna som existerar... skojar verkligen inte... Det är skitvanligt att bögar kör båge... så nej... jag är inte ett dugg rädd för fördommar och sådant härifrån :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman