JAAA!!!hittade prestanda med GR

SST-TeD

f d tedebest
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Falsterbo
Hoj
Merida Dakar 660
JAAAAAAAAAAAAA!!!

har nu prestanda intervjun me GR o ska so fort som möjligt rippa den o shara den på sporthoj´s hubben

SST-TeD
 
Gunnar Rehlin - GR
Så är det!


Men på tal om GR så undrar man ju lite stilla om GR2 håller tidplanen?
Kommer den att börja dimpa ner i postlådor imorgon eller?
 
skulle du kunna lägga upp den på public ftp? så man kan
dra ner den här istället SST-TeD?

Om du vill så kan vi dra den över på icq istället 86834689
 
Oblic skrev:
skulle du kunna lägga upp den på public ftp? så man kan
dra ner den här istället SST-TeD?

Om du vill så kan vi dra den över på icq istället 86834689

hmm visst men ja ska lägga ut den på sporthojs dc hub har inte icq men, menn när ja har rippat om den till datorn har den på vhs nu men ja lägger upp den snart...

SST-TeD
 
zykl0n skrev:


Men på tal om GR så undrar man ju lite stilla om GR2 håller tidplanen?
Kommer den att börja dimpa ner i postlådor imorgon eller?

Någon som varit hemma och sett om filmen har trillat in än?
 
Filmat i ett mörkt rum med förställd röst??

*fniss fniss* ;)


/Icke-fan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top