Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chefen Alabama skrev:Fick "bara" 2.800:-.
Går det att få ut den asap?
I så fall hur?
Jocke W skrev:ja får betala 60 spänn =P..fan va larvigt..

Jocke W skrev:Jag är inte troende i huvudtaget..men dom pengarna går väl mycket till folk som kyrkan hjälper..uteliggare och sådant?..ja kan nog betala 2000 om året för att folk som har det svårt ska få det lite bättre...
Nej dom är snåla jävlar staten!...för 60 kr kan dom köpa 120 tuggumin du vet!
Zana skrev:Kan du bevisa var pengarna går?
Jocke W skrev:nepp det kan jag inte..men jag tror inte kyrkan smusslar undan pengar..för mig spelar det ingen roll med 2000 mer eller mindre om året..faktiskt..
haha nää sluta nu! =P försökte ju få dig att hjälpa dom mindre lyckligt lottade här!Zana skrev:Ok... good 4 you...![]()
Jocke W skrev:nepp det kan jag inte..men jag tror inte kyrkan smusslar undan pengar..för mig spelar det ingen roll med 2000 mer eller mindre om året..faktiskt..
landen skrev:Jag fick 1700:-. Ska gå ur kyrkan så fort som möjligt!
Zana skrev:Ett tips till alla skattebetalande arbetare!
Gå ur svenska kyrkan! Vet du att DU betalar 0,80% direkt till kyrkan!
För många innebär det att man betalar ca 2000:- per år till en förening man inte tror på/vill vara med i...
Jag har skickat iväg avhoppningsblanketten som finns att ladda hem på: http://www.humanisterna.org/uturkyrkan/
GÅ UR NU!
), jag trodde inte att det var så mkt som gick till kyrkan, några hundringar kanske, men det var ju faktiskt över 1700 spänn... Ska skicka in den där blanketten omedelbums. Börjar inte gälla förräns från årsskiftet då?Kyrkan skulle kanske till att börja med skaffa rimliga lokaler. De har de största, mest påkostade lokalerna på riktigt bra ställen. Visste jag att pengarna gick till något vettigt skulle jag gärna betala...Jocke W skrev:nepp det kan jag inte..men jag tror inte kyrkan smusslar undan pengar..för mig spelar det ingen roll med 2000 mer eller mindre om året..faktiskt..
mr_rockster skrev:Kyrkan skulle kanske till att börja med skaffa rimliga lokaler. De har de största, mest påkostade lokalerna på riktigt bra ställen. Visste jag att pengarna gick till något vettigt skulle jag gärna betala...

|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller