JAA! ny KTM ÄGARE:D

• Thread starter Thread starter ritchi
  • Start date Start date
minibiffen skrev:
den ha gått 980 mil tror ja.. jaa de e den varför??

Ha ha ha! Hade lite förtur på den hojen men jag väntar tills nästa år. Du fick med en massa extra saker eller hur? Enligt Ragnar så sade han att den var i så pass bra skick att milen kunde stämma "litar på Ragnar då han finner ingen anledning att ljuga om struntsaker". Hann inte åka och kolla på den men min tjej var beredd att köpa den åt mig pga att jag inte har haft nån hoj nu på 1,5år men frågade mig först. Men jag har bestämt mig, jag ska ha en till 625 igen därför hoppade jag denna. Se nu till och boka upp dig till första Ålandsresan så du kan köra lite med den också.

:tummenupp

okok så du tror jag får en bra å fin hojj???
åland å köra bana eller?? har bara kört motard sen förra sommaren så e inte så ducktig en men det kommer...
kan kanske skicka pm lr not om åland å hojjen kanske??

som sagts ,,grymt läcker men fixa allt svart :tummenupp

minibiffen skrev:
okok så du tror jag får en bra å fin hojj???
åland å köra bana eller?? har bara kört motard sen förra sommaren så e inte så ducktig en men det kommer...
kan kanske skicka pm lr not om åland å hojjen kanske??

Kom igen nu! --> http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=72481

Jag själv kommer åka över till Åland fast utan hoj. Man åker för att ha kul tillsammans, Nej! du behöver inte vara duktig, alla kör i sitt tempo. Det är svårt att få så mkt körning till ett så pass bra pris som på Åland. Åk eckerö linjen som är skitbilligt att åka med! Ragnar på Lelles är en kille som har koll på grejerna så är hojen bra så är den det! Skaffa ett par gamla roadracing däck eller nåt som är lite klistriga så tar du hojen på släp till Åland. Försök att skaffa ett par gaffelbensskydd!

/Tony
:tummenupp

ja de ska va duke fälgar... och de ska finnas en svart och en vit kåpuppsättning.. okok ska kolla upp de där med åland... så de här blir nog en bra sommar:D införskaffat ett par troyleedesign brallor äkta SUPERMOTARDBRALLOR 70% skinn 30% cross byxa:D

ville bara sejja att jag sålde bilen idag också sååååååå skönt :)
va en nissan 200sx -89 .. fick 34 lappar för den helt nöjd.. :yoparty

Last edited:
minibiffen skrev:
ville bara sejja att jag sålde bilen idag också sååååååå skönt :)
va en nissan 200sx -89 med lager knack å trasig turbo packning.. fick 34 lappar för den helt nöjd.. :yoparty

Hoppas du påpekade defekterna för köparen..

ne e de sant:P va de rolig hojj eller ?? kan väll skicka pm me lite skojj om den bakhjulsåkning tillbehör mm:P

wesslan78 skrev:
det är min gamla hoj, sitter svart sadelöverdrag och miniblinkers på nu.. :tummenupp måste va nån gammal bild du har lagt upp

Vad var det för årsmodell? Är det några piratkåpor/tank?

...har en likadan (tror jag) så man kanske skulle byta lite plast på...om inte annat kan det nog bli nödvändigt snart...

vet inte värkar som pirat plast för fick me orginal me skiit fuul... hmm de e en -95..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT