blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
tror våra hette robot90 om jag inte mins fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Njae.... En mindre korvett kanske den kan slå igenom men inte en finlandsbåt.crashtestdummy skrev:hehe. ballt.
fast ballast är nog sjömålsrobot 15... den klyver finlandsfärjor i en smäll![]()
om det har samma goa tryck som grg så har man äntligen kombinerat grg:ts manlighet med effektivitet och precision... fränt... är det någon som tvivlar på att jag dragit av ett par fullbumpor...Supermoto skrev:Jag jobbar just nu med en PV-robot som heter NLAW.
Jag gör mjukvaran i zonröret. Alltså den del av vapnet som avgör om man ska smälla eller ej. Enkelt uttyckt. Har en bunt sensorer till min hjälp.
Supermoto skrev:Letade efter lite coola bilder p ånätet men det är rätt torrt än så länge...
http://www.venatio.se/extra/news/?module_instance=1&id=107
http://idr.janes.com/public/adlink/ads/1120031.pdf
Observera gärna uniformen/hjälmen som den andra killen har på sig och vilka grejer som sitter på/i den![]()
Cooooooolt projekt vi håller på med....
tänk på att bepansringen i vattenlinjen är något mindre på fyllepråmen jämfört med kustkorvetter. vi kan prova, om du inte tror att det går.. jag säger att det går. 20 spänn??Supermoto skrev:Njae.... En mindre korvett kanske den kan slå igenom men inte en finlandsbåt.
Coolast är faktiskt den robot som heter KEPD 350 (KEPD står för Kinetic Energy Penetrator Destroyer) och som ibland kallas för Taurus. Den får jänkarnas Tomahawk att framstå som ett fyllo med ögonbindel. Fördelen Tomahwaken har är att den kan skjutas från stationära ramper medans KEPD'en släpps från flygplan.
Den jobbade jag med i ett år ungefär.
måste erkänna att det blev lite pubertalt...anol70 skrev:om det har samma goa tryck som grg så har man äntligen kombinerat grg:ts manlighet med effektivitet och precision... fränt... är det någon som tvivlar på att jag dragit av ett par fullbumpor...![]()
Det är ett transport/drulleskydd. Alltså om nån skulle tappa den tar inte mina fina kort som sitter där innanför skada (jag tror det är så).Kjelle skrev:Varför har den ansiktsskydd i frigolit? Är det för att få ner vikten?![]()
![]()
Visst är den det men köttbåten är SÅ JÄVLA bred att det inte kommer gå pga det. Har du sett filmen när det skjuts skarpt på nån båt utanför USA? Jävlar vilken smäll....crashtestdummy skrev:tänk på att bepansringen i vattenlinjen är något mindre på fyllepråmen jämfört med kustkorvetter. vi kan prova, om du inte tror att det går.. jag säger att det går. 20 spänn??
![]()
ja jag har sett en film där dom skjuter undan vattnet under en stor båt som går av och sjunker väldans fort. men du som jobbar på bofors/saab måste ju ha massa amverkansfilmer... som jag vill se. allt STRF 9040 90105 etc mottages VARMT.Supermoto skrev:Visst är den det men köttbåten är SÅ JÄVLA bred att det inte kommer gå pga det. Har du sett filmen när det skjuts skarpt på nån båt utanför USA? Jävlar vilken smäll....
Stefan skrev:Bara på Sporthoj.com kan en tråd om söta oskyldiga tuppar och traktorer övergå i krigsmatriel och lumparsnack.
Låter som ett torpedskott tycker jag. De har coooooola motorer. Skitsmå och går under vatten men levererar HUR MYCKET effekt som helstcrashtestdummy skrev:ja jag har sett en film där dom skjuter undan vattnet under en stor båt som går av och sjunker väldans fort. men du som jobbar på bofors/saab måste ju ha massa amverkansfilmer... som jag vill se. allt STRF 9040 90105 etc mottages VARMT.
![]()
Visst är det HÄRLIGTStefan skrev:Bara på Sporthoj.com kan en tråd om söta oskyldiga tuppar och traktorer övergå i krigsmatriel och lumparsnack.
ja... vi måste vara lite snälla mot honom nu...blom skrev:ja jäklar vad stefan har saker att titta på nu när han kommer hem![]()
anol70 skrev:dagens jordbruksredakap... en liten John Dyr...
jaha, det är färgen som avgör vilken traktor man ska ha... låter ungefär som när tjejer väljer bil...Stefan skrev:Jag har väl för i helvete sagt att traktorer ska vara röda![]()
Tröskor däremot ska va gröna, ljusgröna.
Nänä, storlek och pris är ointressant när man väljer traktor.anol70 skrev:jaha, det är färgen som avgör vilken traktor man ska ha... låter ungefär som när tjejer väljer bil...jag trodde att priset och storlek var mer avgjörande...
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten