Ja, Jippi! jag Blev lurad på 3500:-

Kan du inte åka till varberg själv? Sverige är inte långt nog att det inte kan löna sig för dig kostnadsmässigt.

Fan vad trött man kan bli på sådana personer.

Hjälpte en här på sporthoj för två år sen att leta upp en kille i karlstad som var skyldig honom ~600kr och lackning samt någon del.

Jo visst kan jag åka ner själv, men jag vill ha lite säkrare info om vart han befinner sig. Jag tror inte han bor på den gata han anger sig för att bo på. det låter lite väl korkat av honom. att registrera sitt kontantkort där han bor. Dessutom så finns hans namn registrerat på säkert 15 olika adresser.

Däremot så kollade jag upp hans kontonummer, och det är öppnat i banken i varberg. Så förmodligen befinner han sig där i området. Ska ringa en kille nu om 15 minuter, som också har blivit lurad av honom. Han visste tydligen en hel del lät det som. ska bli spännande att höra vad han säger. Har han stenkoll på läget så åker förmodligen han och jag ner och "hämtar" våra pengar :tummenupp

det värsta är att idioten har fyra annonser ute på "allaannonser.se" just nu. Aik biljetter, mobil, n95 och presentkort på fritidresor.

Sökte bara på hans mobilnr, och så kom det upp 4 jävla annonser. Förbannad ja blir

Last edited:
Jo visst kan jag åka ner själv, men jag vill ha lite säkrare info om vart han befinner sig. Jag tror inte han bor på den gata han anger sig för att bo på. det låter lite väl korkat av honom. att registrera sitt kontantkort där han bor. Dessutom så finns hans namn registrerat på säkert 15 olika adresser.

Däremot så kollade jag upp hans kontonummer, och det är öppnat i banken i varberg. Så förmodligen befinner han sig där i området. Ska ringa en kille nu om 15 minuter, som också har blivit lurad av honom. Han visste tydligen en hel del lät det som. ska bli spännande att höra vad han säger. Har han stenkoll på läget så åker förmodligen han och jag ner och "hämtar" våra pengar :tummenupp

det värsta är att idioten har fyra annonser ute på "allaannonser.se" just nu. Aik biljetter, mobil, n95 och presentkort på fritidresor.

Sökte bara på hans mobilnr, och så kom det upp 4 jävla annonser. Förbannad ja blir

Ring upp hans granne och fråga om han bor där och när han är hemma.

Har du ingen fantasi så använd dig av eniro och ratsit.

Lycka till!

Min kollega blev också blåst och körde sitt hämndrace på snyggt vis.

Han ringde alla banker och spärrade alla hans kontokort, bankkonton etc. De kräver sällan verifikation i såna lägen. Han beställde möbler från IKEA med hemkörning, prenumerationer på hundfoder osv osv.

Han fick faktiskt tillbaka stålarna av fulingen efter några veckor (antagligen ruttnade han på att behöva fixa nya kort, återöppna abbonemang m.m.)

Dock... se för fan till att du gör det på rätt snubbe.

Precis sånt jag vill göra. Men man gör det utan att lämna avtryck, han lär nog blåsa många så han kan omöjligt veta vem som djävlas. Det är därför jag väntar ett par veckor inna jag drar igång. Men hur söker jag fram info på vilken bank han har? Skulle vara riktigt roligt att spärra hans bankkort, bensinkort osv.:D

Precis sånt jag vill göra. Men man gör det utan att lämna avtryck, han lär nog blåsa många så han kan omöjligt veta vem som djävlas. Det är därför jag väntar ett par veckor inna jag drar igång. Men hur söker jag fram info på vilken bank han har? Skulle vara riktigt roligt att spärra hans bankkort, bensinkort osv.:D

ja det skulle jag också vilja göra!! Men hur funkar det då? är det så enkelt som att bara ringa till banken? vad behöver man för information?

Som ngn tidigare sa, jag vill först veta om det verkligen är han först. Vilket jag kanske vet imorn. :yoparty

ja det skulle jag också vilja göra!! Men hur funkar det då? är det så enkelt som att bara ringa till banken? vad behöver man för information?

Som ngn tidigare sa, jag vill först veta om det verkligen är han först. Vilket jag kanske vet imorn. :yoparty

Har man bara kontonummret så är det väl inga problem sen, men man kan ju köra en fuling och bara ringa en bank och säga att man inte har kontonummer till hands och uppge personnummer. Någon av de stora bankerna har han säkert. Å sen ringer man alla stora bensinbolag oxå så får man nog träff snart! Idag fick jag hem ett mycket förträffligt instrument, SVERIGEHÄFTET, många saker att beställa där. Talonger där man inte skall skriva under något dessutom, så då finns det ingen chans i världen att åka dit för vare sig urkundsförfalskining eller bedrägeri.

Har man bara kontonummret så är det väl inga problem sen, men man kan ju köra en fuling och bara ringa en bank och säga att man inte har kontonummer till hands och uppge personnummer. Någon av de stora bankerna har han säkert. Å sen ringer man alla stora bensinbolag oxå så får man nog träff snart! Idag fick jag hem ett mycket förträffligt instrument, SVERIGEHÄFTET, många saker att beställa där. Talonger där man inte skall skriva under något dessutom, så då finns det ingen chans i världen att åka dit för vare sig urkundsförfalskining eller bedrägeri.

Finns en massa gratissaker du kan beställa med, kokböcker,
tampongprover, förkläden, klistermärken och grejer.

Beställde en massa åt en klasskompis en gång :tungan

Sverigehäftet.... denna bibel av blaskiga produkter. Fick häftet för en månad sedan och konstaterade att Sälolja verkar sjysst! De hade någon "forskare" som hette Sverre Paaske som berättade hur bra det var. Samme man hade samma roll för de övriga 2-3 produkterna företaget sålde.

Så - beställ sälolja till snubben, det företaget kändes lika seriöst som honom.

Gällande vilka uppgifter som krävs för att spärra kort så är det inte mycket. Har du personnr eller kontonr eller kortnr så är du hemma. Normalt vill man ju spärra kort när man blivit bestulen, och det är bråttom för att inte förlora pengar.

Ring och spärra kortet natten mellan lör-sön nästa lönehelg, har du tur står han i nån bar och bjuder nån underårig på sprit när han får beskedet... muahahaha

Ring och spärra kortet natten mellan lör-sön nästa lönehelg, har du tur står han i nån bar och bjuder nån underårig på sprit när han får beskedet... muahahaha

Hahaha, klockrent. Måste bara skaffa mig ett oreggat kontantkort att ringa från. :tummenupp

Förvisso kan det vara jobbigt att få hem en massa reklam, med vad det kan innebära med efterhängsna säljare. men att det är gratis lockar inte riktigt!

Last edited:

Tampongprover skulle jag vilja beställa.

hem till mig själv dock..

:rolleyes:
tänkte mer på länken, han klagade på den :confused:

Jo, jag kollade också länken, därav tipset om inkontinensbindor.
Alla har vi våra böjelser, personligen föredrar jag brudar iförda overall som är ingnodda med grafitbaserat smörjfett.
Skulle aldrig falla mig in att hacka på nån... :rolleyes:

Hjälpte en här på sporthoj för två år sen att leta upp en kille i karlstad som var skyldig honom ~600kr och lackning samt någon del.

..det är ju därför vi har motorcyklister i sverige, för att driva in skulder! :yoparty :bandidos

..det är ju därför vi har motorcyklister i sverige, för att driva in skulder! :yoparty :bandidos

skulle vara då, om dom nöjde sig med 10-15 procent av skulden :kär

vilket dom inte lära göra men... skulle vara skönt att sätta dit han med ett gäng rejäla grabbar iaf :6surkart

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti