Kan du inte åka till varberg själv? Sverige är inte långt nog att det inte kan löna sig för dig kostnadsmässigt.
Fan vad trött man kan bli på sådana personer.
Hjälpte en här på sporthoj för två år sen att leta upp en kille i karlstad som var skyldig honom ~600kr och lackning samt någon del.
Jo visst kan jag åka ner själv, men jag vill ha lite säkrare info om vart han befinner sig. Jag tror inte han bor på den gata han anger sig för att bo på. det låter lite väl korkat av honom. att registrera sitt kontantkort där han bor. Dessutom så finns hans namn registrerat på säkert 15 olika adresser.
Däremot så kollade jag upp hans kontonummer, och det är öppnat i banken i varberg. Så förmodligen befinner han sig där i området. Ska ringa en kille nu om 15 minuter, som också har blivit lurad av honom. Han visste tydligen en hel del lät det som. ska bli spännande att höra vad han säger. Har han stenkoll på läget så åker förmodligen han och jag ner och "hämtar" våra pengar

det värsta är att idioten har fyra annonser ute på "allaannonser.se" just nu. Aik biljetter, mobil, n95 och presentkort på fritidresor.
Sökte bara på hans mobilnr, och så kom det upp 4 jävla annonser. Förbannad ja blir
Last edited: