ja jävlar vilken dag

tog dessa bilder när dårarna tränade :kocko

Bifogat

• post-6.jpg
    post-6.jpg
    21.7 KB · Visningar: 209
  • post-6-1.jpg
    post-6-1.jpg
    23.6 KB · Visningar: 235
  • Grabbed Frame r111.jpg
    Grabbed Frame r111.jpg
    60.7 KB · Visningar: 179
cRoC skrev:
Du har inte lite bilder på hojen? :D Hur klarar sig tanken egentligen, har du nåt form av skydd?

mja hojen får ju lite stryk, har riktat bakramen massor av gånger, riktat framfälgen och nu så gick bakfälgen åt helvete. sen så går ju massor av smågrejor i sönder hela tiden :tuttar , lite synd att ni bara får se de misslyckade grejorna. tränar på cirklar nu så visst går man i backen lite.

skydd??, menar du kroppsskydd så har jag allt utom på arselet, höfterna och fötterna. hojen får fan inga skydd förren den slutar att spotta av mig :D

Bifogat

• Bild(11).jpg
    Bild(11).jpg
    35.6 KB · Visningar: 194
  • Bild(25).jpg
    Bild(25).jpg
    30.6 KB · Visningar: 170
  • Bild(24).jpg
    Bild(24).jpg
    40.1 KB · Visningar: 155
GIXxXER skrev:
mja hojen får ju lite stryk, har riktat bakramen massor av gånger, riktat framfälgen och nu så gick bakfälgen åt helvete. sen så går ju massor av smågrejor i sönder hela tiden :tuttar , lite synd att ni bara får se de misslyckade grejorna. tränar på cirklar nu så visst går man i backen lite.

skydd??, menar du kroppsskydd så har jag allt utom på arselet, höfterna och fötterna. hojen får fan inga skydd förren den slutar att spotta av mig :D

Nu luras du väl allt.
Kan det inte vara så att det skymtar en krashpuck på första bilden va? :tungan

spökrider skrev:

Är detta ett kristligt sätt att behandla en motorcykel!? När båda mina hjul är i luften brukar asfalten åtminstone befinna sig alldeles strax under däcken, i horisontalled!

Men jag gillar mittenbilden! :yoparty Shit happens.....

spaceman skrev:
Nu luras du väl allt.
Kan det inte vara så att det skymtar en krashpuck på första bilden va? :tungan

jag har sett hans puckar, de ligger inböjda mot ramen numera, typ 90 grader eller så. han vågar inte pilla på dem för han är rädd för att bryta av skruvarna.........

spökrider skrev:
jag har sett hans puckar, de ligger inböjda mot ramen numera, typ 90 grader eller så. han vågar inte pilla på dem för han är rädd för att bryta av skruvarna.........

Endel saker ska man bara inte pilla på helt enkelt, men gör dom ingen nytta som dom sitter nu, är det väl skit samma ifall skruven går av?

Är den i luften eller är det bara som det ser ut? :D

Förresten så har man inte vurpat förns man släppt styret... ;)

spökrider skrev:

FÖR BÖHVELN!!!! FRAM MED LITE FILM NU! DOM DÄR FOTONA SÅG SPEKTAKULÄRA UT!!!!
:bow :hoppa :klappar :öl :yoparty :banana :squid :corn

ja vill oxå trixa mig lite... löft på framhjulet hela tre dec ikväll :fakta :nicka

får väl fixa en skrotmoppe... vil inte trasa monstret.

GIXxXER skrev:

Måste bara fråga .... Funkar hojen fortfarande ??

// Slupvägen

Stackars cykel...

Menmen, livet är till för att levas :)

Sätt på en sådan skyddsbåge runt motorn som matti och gänget har. så tar inte den stryk iallafall.

giXXXer: Är det där samma stackars R1a som du körde kortegen med? :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT