Ja hjälp mig...

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Förlåt men behöver verkligen hjälp.

Har satt igång sparandet och kommer förmodligen ha tillräckligt för en fin hoj i vår och kan stolt bli en i gänget.

Behöver hjälp med följandet.

1: Bästa, lättaste stället att skriva teori provet på runt sthlm eller i sthlm?

2: Bra läro material som inte kostar, alltså, sidor på nätet, spel, filmer osv. Allt som går att få fram genom internet?

Tack..!

Mattiaz skrev:
Jag använde mig av Superbike 2001 när jag skulle öva på regler inför kortet :D

Lustig kille, men iaf det här är seriöst, behöver verkligen hjälp. :4skrika

Skit i boken... jag utgår från att du redan har B-körkort.
Kostar ca: 40 / h om du sitter på körskolan och ta lösa datorlektioner där du själv sitter och klickar.

Jag tror jag satt ungefär 10 timmar sammanlagt och då hade jag kört programmet så mycket att jag inte behövde tänka längre.
Detta funkar nog bara om du redan har körkort och har grunderna. Annars krävs det nog lite mera tid.

UrbanTiger skrev:
Har något som heter körkortsfrågorna2.1 inkl. serienummer
Kan det vara något ?
Finns även personbilsfrågor

Ja är det för mc eller bil?
Jag har redan 3 st bil program, vill helst nu ha ett MC program. Ifall det är ett MC program så vill jag gärna ha det.

Darre skrev:
Ja är det för mc eller bil?
Jag har redan 3 st bil program, vill helst nu ha ett MC program. Ifall det är ett MC program så vill jag gärna ha det.

Köp böckerna, det finns en massa bra "att tänka på" som kan vara guld värt om man är ny körkortstagare. Om du kör in frågorna mekaniskt kommer du kanske klara provet någorlunda men du missar en del som är vitalt och som du bör känna till som hojåkare. :fakta

Har goda erfarenheter av detta sätt. Lycka till med kortet :tummenupp

Mvh /Daniel

Inte för att det skulle vara svårt att klara teorin med ett vanligt körkortsprogram men jag skulle ändå rekommendera dig att lägga ut de pengar som böckerna kostar, det är värt det... Även om man nu klarar provet med nöd och näppe utan så vill man ju gärna ha lärt sig något också...

Eftersom väntetiden på uppskrivning är så pass lång så är det i stort sett ett måste att klara uppskrivningen på första...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park