ja herrejeeeevlar

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Fick gå hela vägen från staden , hem , isgata helavägen , drogdit minst 12000 gånger , kommer hem snubblar på dammsugan rammlar omkull , in på dass "borsta tänderna , river halva dasset känns det som , sätter mig här , känns som det verkligen blir soffan inatt.

Har varit på 25 år kalas....
Hoppas det blir bättre i morgon.

Presenten till polarn blev en ihopsvetsat whiskeyflaska. armeringsjärn format runt flaskan så han inte kunde öppna den , och sen så la vi ihop ett gäng grabbar o köpte en kompressor till han. Gonatt på er era jävlar.

HAHAAHAHAHAHA

:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :död :3freak :gnissla

-ge oss en kommentar ang hur du mår imorrn :tummenupp

Haha... Det är ju en bit att gå. Speciellt i den här halkan...
Drick vatten och gå och lägg dig och dröm om våren. En ny dag kommer...

Jag kan trösta dig med att du har en lika sliten själ här... jag frågade mig själv nyss varför man satte sig framför sporthoj när man kom hem packad på kvällen... Nu när jag ser att fler gör det så känner jag mig inte lika sämst längre.

btw. De gick åt pipan med kexen ikväll... :huvet

[karlan] skrev:
Jag kan trösta dig med att du har en lika sliten själ här... jag frågade mig själv nyss varför man satte sig framför sporthoj när man kom hem packad på kvällen... Nu när jag ser att fler gör det så känner jag mig inte lika sämst längre.

btw. De gick åt pipan med kexen ikväll... :huvet
Spara lite hår.. å färga din bild blå, så kommer de gå bättre me kexen ;)

/ Ironmikes advise's

floodi skrev:
Fick gå hela vägen från staden , hem , isgata helavägen , drogdit minst 12000 gånger , kommer hem snubblar på dammsugan rammlar omkull , in på dass "borsta tänderna , river halva dasset känns det som , sätter mig här , känns som det verkligen blir soffan inatt.

Har varit på 25 år kalas....
Hoppas det blir bättre i morgon.

Presenten till polarn blev en ihopsvetsat whiskeyflaska. armeringsjärn format runt flaskan så han inte kunde öppna den , och sen så la vi ihop ett gäng grabbar o köpte en kompressor till han. Gonatt på er era jävlar.

Okey....så om jag har fattat det hela rätt så:
Promenerade du en jävla bit ensam i kylan mitt i natten o är dessutom dyngrak. Och när du väl kommer hem kl. 02:31 så är det första du tänker på att sätta igång datorn och skriva en tråd om det?!

Fiifaan.....starkt.
Hoppas du klara dig från soffan och att du mår bättre nu... :död

Lion skrev:
Okey....så om jag har fattat det hela rätt så:
Promenerade du en jävla bit ensam i kylan mitt i natten o är dessutom dyngrak. Och när du väl kommer hem kl. 02:31 så är det första du tänker på att sätta igång datorn och skriva en tråd om det?!

Fiifaan.....starkt.
Hoppas du klara dig från soffan och att du mår bättre nu... :död

Datorn stod igång...... som alltid

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...