Ja e fan kungen på Pannkaka!!!

Nettan skrev:
Ytterligare en som blir god i ugn är när man skivar ner äppelklyftor o toppar med kanel o strösocker..mumma! Prova, lovar att det e skitgött. :tungan
Nettan

Redan provat. :tummenupp

Fläskpannkaka är världsklass...

Ös i några nävar blåbär nån gång istället annars..lite riktigt fint. :tummenupp

Coola Ola skrev:
Japp, rimmat bogfläsk i ugnspannkakan är det som gäller. Bacon, *pfft* vad är det för fasoner? För övrigt är uppstekt ugnspannkaka en delikatess, steks med fördel med mycket smör i gjutjärnstekpanna.

Gjutjärnsstekpanna som en liten gumma med rutigt förkläde och knut i håret håller över öppen eld gjord på björkved!!! Det är PANNKAKA det! ;)

Lasson skrev:
bacon i en ungspannkaka!!! :3freak
skändelse! det skall givetvis vara fläsk! Usch, ungdomar, det var bättre förr, ju mer förr desto bättre. För den delen gör jag världens godaste ungspannkaka!

jesseboy skrev:
Jag e faan kung på ungspannkaka

Jag ytlyser tävling.
Jag e domare
Ni lagar varsin, och jag provsmakar :yoparty

Domaren ÄR mutbar :rolleyes:

ROFLMAO
Roligaste tråden på länge!! :rofl
Är ni fulla hela högen???
Jaja, garvat gott har jag gjort åt era ugnspannkakeäventyr.
En annan har ju bara ätit sig mätt på blodpudding ikväll, men, ni kanske har kreativa lösningar till det också ?? :lol

ni må laga goda ugnspannkakor, men riktig pannkaka lagar jag, alltså i stekpannan....klart beroendeframkallande, avnjuts bäst med jordgubbssylt eller socker och iskall mellanmjölk:)

Blev bjuden på pannkaka senast idag. Fantastiskt gott efter en 25-milatur på hojen :)

meh.. man kan ju inte ha bär å frukt å skit i juh.. då blir dte ju sött :ajjabajja

däremot lite ost på är rätt gott, cheese & bacon pancake.. mumma :tummenupp
funkar i stekpannan med.. nästan lika gott.

Ravetrancer skrev:
ni må laga goda ugnspannkakor, men riktig pannkaka lagar jag, alltså i stekpannan....klart beroendeframkallande, avnjuts bäst med jordgubbssylt eller socker och iskall mellanmjölk:)

Jag använder Oboy istället för socker. MYCKET godare än tänkas kan.

E de bara jag som inte kan få ner ugnspannkaka? :sjuk Sista två gångerna jag testat har jag spytt som fan! Men vanliga pannkakor de e grejer de! Med sylt, socker och ovispad grädde på! Fan va sugen jag blev!

xtreme skrev:
E de bara jag som inte kan få ner ugnspannkaka? :sjuk Sista två gångerna jag testat har jag spytt som fan! Men vanliga pannkakor de e grejer de! Med sylt, socker och ovispad grädde på! Fan va sugen jag blev!

det är fel på dig

sven666 skrev:
meh.. man kan ju inte ha bär å frukt å skit i juh.. då blir dte ju sött :ajjabajja

QUOTE]

Precis...riktigt fint det...:)

Sma man snacka tillbehör till vanliga tunna pannkakor så är det ju självklart grädde och varm hjortronsylt som gäller...knullar duktigt i munnen... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...