Ja då var man 23. Fy vad åren gå fort.

Tvärt om! Till min stora glädje såg jag att det inte var ett sår av blod i avföringen i morse. Jag ska fira med ett skålpund bröstsocker och en tupplur i hammocken.

Kanske till och med en klase* Kungen av Danmark?

*=Kungen av Danmark serveras alltid i en ihopklibbad klase.

23...åren går fort?

HaHa! :)

Vänta du bara... när du blir lika gammal som jag är ett år bara en grisblink!

Grattis!

Jag är 27 och har levt halva mitt liv och jag känner mig inte gammal än. Som Doktorn säger, vänta du bara :D Fast ingen blir så gammal som han, inte vår generation åtminstone...

Bara för lite perspektiv på saker och ting. Jag känner 2 gubbar på 58 respektive 59 år. Båda kör cbr1000rr -07 och gör det ordentligt. Det känns bra att veta att man har över 20 år kvar innan man måste köpa kromsläde.

När du är 50+ då har du degen som krävs också.

Exakt..allt kan köpas för pengar...:yoparty

Bara för lite perspektiv på saker och ting. Jag känner 2 gubbar på 58 respektive 59 år. Båda kör cbr1000rr -07 och gör det ordentligt. Det känns bra att veta att man har över 20 år kvar innan man måste köpa kromsläde.

Min far var över 60 när han slutade provköra mina hojar...äntligen får man ha dem ifred...han tyckte att gixxern var lagom. :D

Last edited:
Grattis!
Vet hur de känns ska snart också den vägen vandra:D
Men du kan ju se fram imot att bli 26 och få försäkra hojen billigare:banana

Grattis!
Vet hur de känns ska snart också den vägen vandra:D
Men du kan ju se fram imot att bli 26 och få försäkra hojen billigare:banana

Då ska du se när ni passerar 40, eller 50...årsförsäkring för samma summa som ni betalar i månaden på samma hoj...

23...då har du lite att se fram emot...tex att om några år kommer rösten att sluta gå upp i falsett varannan mening, och du kommer få hår på ställen du aldrig haft hår på förut. Var inte rädd, detta är heeelt normalt och ett tecken på att du snart är vuxen.:arsele

bättre musiksmak kanske? LOG är ju inget att ha, tacka vet jag Meshuggah :yoparty :D

Nu tycker jag att tråden börjar spåra här lite. Jag ville bara ha något att se fram immot och att folk skulle säga grattis till en,inte en jävla massa negativs snack. Jag kan inte rå för att för att ni vissa har blivet gamla och bittra.

bättre musiksmak kanske? LOG är ju inget att ha, tacka vet jag Meshuggah :yoparty :D

Det är inget fel på Meshuggah heller lyssnar på dom faktiskt också men jag gillar LOG mest om jag får välja.

Last edited:
Nu tycker jag att tråden börjar spåra här lite. Jag ville bara ha något att se fram immot och att folk skulle säga grattis till en,inte en jävla massa negativs snack. Jag kan inte rå för att för att ni vissa har blivet gamla och bittra.
Förväntade du dig att folk här skulle va trevliga?! :D

Nåt du har å se fram emot är att du kommer bara bli snyggare och rikare med åren, och är man ett gamlo så låter saker man säger vettigare (utan att egentligen va det). Och grattis!

Så, får jag bli mitt vanliga bittra jag nu? :)

Ja jag förväntade mig att folk skulle vara trevliga för det brukar dom vara på SH i alla fall dom inläggen jag har läst. Men men snart är det 364 dagar kvar till 24,kanske blir bättre då.

Oj oj oj. Återkom när du är 35 så ska du se på tid som går fort.
Enligt vad jag listat ut så går det fortare och fortare för varje år så hur fort det går för farmor som passerat 90 kan jag inte föreställa mig.

Du hinner knappt blinka så sitter du där med ett 35 år gammalt födelsedagsdatum.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti