Ja då var den äntligen klar!

Herrejävlar, den var sweet!
Tummen up! (Vet inte hur man gör den smileyn, användar snabbsvar :D)
 
heimdal skrev:
najs som fan.. men har du typ.. grusdäck på eller nått.. ser lite grova ut-... å rosa färgen som va på orgional e lite gräslig.. hehe

Däcken är de som honda skälva rekomenderar enligt instruktionsboken :)
 
Riktigt fint om man jämför första mot sista bilden. Som påpekat tidigare så ser avgasröret lite hängigt ut. Det får du fixa till. Fälgarna tycker jag är helt OK som dem är. Fint till den hojen. Silver och svarta är så vanliga. Behåll dem så!

Till Paradoxy: tummen upp smiley´n = ": tummenupp" fast utan mellanslag mellan ":" och "tummenupp" :tummenupp
 
Vapor skrev:
Till Paradoxy: tummen upp smiley´n = ": tummenupp" fast utan mellanslag mellan ":" och "tummenupp" :tummenupp


Man lär så länge man lever.

Den bästa smileyn är ju : rolleyes: :rolleyes:
 
Vapor skrev:
Riktigt fint om man jämför första mot sista bilden. Som påpekat tidigare så ser avgasröret lite hängigt ut. Det får du fixa till. Fälgarna tycker jag är helt OK som dem är. Fint till den hojen. Silver och svarta är så vanliga. Behåll dem så!

Till Paradoxy: tummen upp smiley´n = ": tummenupp" fast utan mellanslag mellan ":" och "tummenupp" :tummenupp

Nu har jag trixat lite med dämparen och åstakomit det här utseendet :)
 

Bifogat

  • Untitled-1 copy.jpg
    Untitled-1 copy.jpg
    137.3 KB · Visningar: 64
  • Untitled-2 copy.jpg
    Untitled-2 copy.jpg
    105.8 KB · Visningar: 77
Den blev ju riktigt jävla fin!! Grattis!! :tummenupp :tummenupp
 
Det där är Fredriks gamla va? Köpt i Änggården?

Kul och se att den lever och att du har fått till den riktigt bra!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 
Jäkligt snyggt gjort ... ser bra mycket nyare ut än vad den är ... :tummenupp


Se till o kapa en bit på slutpipen på slip-on'et oxå ... den hänger lite väl långt ut nu va?
 
Mookie skrev:
Det där är Fredriks gamla va? Köpt i Änggården?

Kul och se att den lever och att du har fått till den riktigt bra!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Köpte den av fredrik F i Göteborg du har ju set den live föra sesongen när vi var utte och körde och det började rengna som f** för att sedan bli aldeles klart väder igen men blötta det blev vi :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top