Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nicke skrev:Slutar porrsurfa? (alt. herrsurfa)
R1 Uffe skrev:Skaffa ett virusprog som klarar av att ta bort dessa saker automatiskt i bakgrunden

Thundercat skrev:Har inte varit inne på några suspekta sidor. Formaterade om hårddisken och la in XP på nytt igår...
abstruse skrev:Jag skulle vilja flika in punkt 9B också i ovanstående lista, före du stoppar i nätverkskabeln igen:
-Installera brandvägg.

Jag kan ju använda min dator utan att bekymra mig om virus och spyware, det är ett lyft kan jag säga.Thundercat skrev:Nergradera heter det.![]()
Ninjaboy skrev:Jag kan ju använda min dator utan att bekymra mig om virus och spyware, det är ett lyft kan jag säga.![]()

Du kan inte få bort dessa virus efterssom de ligger inbakade i systemåterställningsfilen/erna *puh!*Thundercat skrev:Hur får jag bort de här?
Och hur gör jag för att slippa dem i framtiden?![]()

Stäng av systemåterställningen och radera restorefilerna.Thundercat skrev:Hur får jag bort de här?
Och hur gör jag för att slippa dem i framtiden?![]()
Thundercat skrev:Vilken ska man ha då?![]()
piece skrev:Gör om gör rätt....( detta gäller vid ominstallation)
1 Ladda ner valfri Linux-dist (x86) ifrån sunet.se i iso format.
2 Bränn den på cd & boota ifrån cd.
3 Installera ditt nya Linuxsystem ifrån cd:n du nyss bootade ifrån.
Sedan kommer det problemet aldrig åter.
Det är ju i alla fall sagt med ironi och inget att bli upprörd över.Blip skrev:Ja och när man behöver hjälp så går man in på närmaste forum och får RTFM som svar.
Är man linuxfrälst och mer intresserad av datorn för sitt eget bästa så tycker jag att man kan sitta och configga distar hela dagarna. Alla vill inte det, är det svårt att förstå? Jaja nu kommer det snart att Redhat och mandrake är såå användarvänliga och ditten och datten. Skiten suger för normalanvändare så är det bara. Jag kör solaris på univ. och jag ser inga fördelar med det framför windows. Säkerhet? Bryr mej inte, inte jag som tar hand om datorerna. Men hemma då? Ja hårdvaru firewall, bryr mej inte där heller.
Om linux blev var mans egendom så kommer det mer spyware/virus/whatever till det med.
Skulle jag mot förmodan sätta upp en http/ftp/whatever server så vore linux en stark kandidat. Inte annars.
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!