J*vla idiot!

Status
Ej öppen för fler svar.
SM i trådlyft :)

SM i trådlyft är en årligt återkommande tävling där gamla trådar lyfts upp av inte ont anande personer.
Man blir diskad ifall man medvetet lyfter en gammal tråd för att vara med i tävlingen. Trådlyften skall vara oavsiktliga och ske utan att trådlyftaren vet om att denne tar upp en topic som sedan flertal år legat i träda.
Man kan jämföra det hela med någon som inte följer med i vad som händer i omvärlden och sen när denne hittar ett gammalt exemplar av Aftonbladet från 70-talet och läsandes den blir seriöst glad att Vietnamkriget äntligen tagit slut.

Vid slutet av året sammanställs vem som gjorde bort sig mest genom sitt trådlyft och denna vinner en gratis fotvandring till Oslo (mat & logi ingår ej).

Finalister för årets SM i trådlyft:
1. Soulsister

Det måste vara något allvarligt fel på mig! Jag kan inte sluta skratta åt soulsisters kommentar m.m.! Jag sitter framför datorn och gråter som en 14-åring småflicka som fått en hysterisk skrattattack !!!

Hoppas ingen ser mig! I så fall så kommer de bara att gå och hämta den där tröjan med väldigt långa ärmar igen ...

.... ringa snuten... va f-n tråden är ju så gammal att brottet t.o.m. är preskriberat!!!

Last edited:
Allvarligt, lägg ner att dra fram gamla trådar. Kommer nog kunna banna för det i framtiden. Det är totalt meningslöst.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar