J-vla F-TT tjuvar...

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Är så jävla tokförbannad nu så #&¤/#/¤%&. Tjejjen skulle precis dra iväg till jobbet, hon klev ut och gick till parkeringen (ligger 20m från vårt radhus). 30 sek efter hon gått ringer mobilen, nämen hon saknar mig redan tänkte jag.. :pannkyss I helvete, inbrott i hennes biljävel för ANDRA gången på ca 1 år. Stereon borta och inte en droppe bensin kvar, dessutom snodde dom jävlarna mitt spärrskaft till min kamasa låda (men lämnade en förlängning samt hylsa som satt på :va )!! Och spärrskaften verkar inte gå att köpa lösa... :4skrika

Funderar allvarligt på att ställa hennes bil där med ny riktigt fin stereo nån platta öl kanske, verktygslåda mm mm i och sen bara vänta... :fatta! :död Så kanske dom ger fan i hennes bil sen.

Nej det är helt sjukt att det blir så hära, finns inget tråkigare! :mad:

Finns ju folk till allt, även dom som inte kan skilja på ditt och mitt... säger inget mer genom att på rak hand utan att tveka säga att ni som "vanligt" fick besök av "Kåmpisar"... :4skrika

Suomalainen skrev:
Är så jävla tokförbannad nu så #&¤/#/¤%&. Tjejjen skulle precis dra iväg till jobbet, hon klev ut och gick till parkeringen (ligger 20m från vårt radhus). 30 sek efter hon gått ringer mobilen, nämen hon saknar mig redan tänkte jag.. :pannkyss I helvete, inbrott i hennes biljävel för ANDRA gången på ca 1 år. Stereon borta och inte en droppe bensin kvar, dessutom snodde dom jävlarna mitt spärrskaft till min kamasa låda (men lämnade en förlängning samt hylsa som satt på :va )!! Och spärrskaften verkar inte gå att köpa lösa... :4skrika

Funderar allvarligt på att ställa hennes bil där med ny riktigt fin stereo nån platta öl kanske, verktygslåda mm mm i och sen bara vänta... :fatta! :död Så kanske dom ger fan i hennes bil sen.

Ja det är skit.....

Suomalainen skrev:

Trist, surt som fan.

Nu får du dock förlåta vad jag kommer säga härnäst.
(Det är inte riktat till dig specifikt)

[Moraltantsmode ON]
Folk som lämnar verktygslådor & andra stöldbegärliga saker i sina bilar, bidrar till problemet.
Tjuvar finns alltid, iallafall så länge det finns saker att sno.
Om ALLA städade ur sina bilar, så skulle inbrotten minska (inte upphöra helt p.g.a. bilstereos & bensin).
Och då kanske man slapp inbrott i sin bil, TROTS att man städat ur den.
(Tjuvarna ser ju inte att min bil är tom, förrän dom pajat massa saker.)
Ja, det är en utopi, men varför hjälpa svinen på traven?

[Moraltantsmode OFF]

OBS ! Inte meningen att skälla på dig, utan var mer riktat som allmänt gnäll.

Håller annars med. J-vla avskum som ska leva på andras olycka hela tiden. :kulspruta

Last edited:
man blir så förbannad!!

Saken är bara den att tar du den jäveln på bar gärning och bankar skiten ur honom så åker du dit och inte han, tyvärr.. (om man inte kör en skottsäker klä-ut-sig-och-binda-för-ögonen-på-tjuven-och-köra-14-mil-ut-i-skogen-o-nästan-slå-ihjäl-honom-variant men den är rätt jobbig)

sen när han är färdig så står miljoner andra småpundare på kö..

Som nån annan skrev.. gäller nog att ha bilen tom, tyvärr. (vilket jag själv absolut inte har så jag få väl den sönderslagen inatt)

kan bara tänka mig att det är bara en förvarning om vad som komma skall.. :mad:

HenRRik skrev:
...Som nån annan skrev.. gäller nog att ha bilen tom, tyvärr. (vilket jag själv absolut inte har så jag få väl den sönderslagen inatt)...
Problemet är ju att det inte hjälper att tömma bilen.
Det är ju först när dom brutit sönder bilen som dom ser att det inte finns något av värde.

Så länge inte alla tömmer sina bilar, så blir alla drabbade av dessa parasiter.

HenRRik skrev:
man blir så förbannad!!

Saken är bara den att tar du den jäveln på bar gärning och bankar skiten ur honom så åker du dit och inte han, tyvärr.. (om man inte kör en skottsäker klä-ut-sig-och-binda-för-ögonen-på-tjuven-och-köra-14-mil-ut-i-skogen-o-nästan-slå-ihjäl-honom-variant men den är rätt jobbig)

sen när han är färdig så står miljoner andra småpundare på kö..

Som nån annan skrev.. gäller nog att ha bilen tom, tyvärr. (vilket jag själv absolut inte har så jag få väl den sönderslagen inatt)

kan bara tänka mig att det är bara en förvarning om vad som komma skall.. :mad:

Bara o neka, verkar ju funka fint i det här landet. Ingen teknisk bevisning = inget mål.

Fanns inget synligt, förutom stereon då. Verktyget låg under sätet just pga att jag tänkte att det inte skulle synas utifrån. Men de snodde tex inte kupévärmarn som var helt synlig, däremot tog de en halvt sönderbankad sån där biltema240fetsomfan"slutburk" till avgassystemet som jag monterade loss för några dar sen för det var så jävla fult. :3freak

War-psycho skrev:
Problemet är ju att det inte hjälper att tömma bilen.
Det är ju först när dom brutit sönder bilen som dom ser att det inte finns något av värde.

Så länge inte alla tömmer sina bilar, så blir alla drabbade av dessa parasiter.

Precis...

Suomalainen skrev:

vart bor du i köping? låter ju som kolsvagatan eller nygård med 2 bilinbrott på 1 år. :(

HenRRik skrev:
Om det är pundare kan det hända att inte ens det hjälper.

Om det däremot är snorungar så kan det funka bra bara att komma springandes med ett slagträ i handen samtidigt som man gapar om hur mycket stryk de ska få...

Ja att det kan finnas folk som inte kan skilja på mitt och ditt!!!1 Vart är sverige på väg? Straffen måste höjas! Du borde spöa skiten ur dom! Det var garanterat nå pundare! Det var garanterat en invandrare! Han är nog ute om en vecka ändå! Nakcskåt! osv..

Esquire skrev:
Om det är pundare kan det hända att inte ens det hjälper.

Om det däremot är snorungar så kan det funka bra bara att komma springandes med ett slagträ i handen samtidigt som man gapar om hur mycket stryk de ska få...
Eller också så har du punka på 4 hjul + repad lack dagen efter.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back