j-la skit helvette :-(

D-one skrev:
Jaha, så hör man till dom som gjort bort sig på uppkörningen... :kocko
Men jag tar det nästa gång! :banana

klant :tuttar mm.... nervös? hög puls? koncentrationssvårigheter? ... hmmmm..... du skulle ju ha gjort som jag sa! :D

//håkan

Givetvis går det finfint nästa gång! :tummenupp

Hm, har klarat 4 uppskrivningar och 4 uppkörningar, sen hurvida det är en merit eller inte låter jag vara osagt ;)

Men det finns egentligen inga genvägar, bara öva öva öva på det du misslyckades på! Lycka till!

Hur många gånger man kört omkull har inget att göra med hur bra förare man är. Jag vurpade nämligen i fredags ;)

D-one skrev:
:fatta!
(undrar vem av oss som trillat mest :rolleyes: )

Masterlord: "Exet" körs iallafall, hon står här ute o glänser :tummenupp

mossen skrev:
GAHHH!!! :gnissla

Jag kör upp för A om en vecka i Tullinge, man blir ju inte mindre nervös när man läser om alla kuggningar till höger & vänster...

Kan ingen snäll människa skriva några rader om hur dom lägger upp uppkörningen, vad gör man först etc....måste man alltid göra HELA säkerhetskontrollen, eller är det valda delar...

Som privatiskt är jag tacksam för ALLA tips! :Bugar

1. Säkerhetskontrollen. Inspektören lär nog tala om ifall han vill se en hel kontroll eller bara specifika grejer. Han som var först i vår grupp fick göra en komplett kontroll medan vi andra fick specifika grejer, jag fick t ex "kolla alla lager som ingår i säkerhetskontrollen"

2. Garagevändningen (jag fick göra om första svängen eftersom baklyset lös hela tiden pga hysteriskt känslig bromsljuskontakt bak, jag bromsade inte men det såg ut så då jag var beredd att dutta till på den om det skulle behövts)

3. Bromsning från 50

4. Konbanan

5. Bromsning från 70

6. Bromsning från 90

7. Trafik (var noga med placeringen på vägen, speciellt i korsningar, planera körningen)

Så var det för mig iaf.

Last edited:
FY FAN VAD NERVÖS JAG BLIR, måste gå och spy tror jag eller ta en cigg, fredag 12.45 är det dax för mej, ska ta ett snack med sambons moster som är mentaltränare

Inget att vara nervös för, det är simpelt.

nattvakten skrev:
FY FAN VAD NERVÖS JAG BLIR, måste gå och spy tror jag eller ta en cigg, fredag 12.45 är det dax för mej, ska ta ett snack med sambons moster som är mentaltränare

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra