J-la skit comhem

lurvensudd

lurvensudd
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
BMW R60-67,TLS
Jaha..hur i h-vete kan Comhem byta ut eurosport och discovery mot skitkanaler som tv4 sport, tv 9 & kanal 8 ????????? Detta är i princip de två kanaler jag ser på + trean & femman..( hatar 4;an och deras skitreklam ) Hur ?????ska jag nu kunna följa Rossis upphämtning ?? Obs, vår lgh har comhem som förval, dvs vi kan inte själva välja utbudet..ska genast säga upp bredband ? telefon hos dom...det kan dom glömma, fattar dom inte att det finns människor som inte anser att fotboll är det största i livet ??

Hel j-la maktlös känner man sig...vilka bevakar gp förutom eurosport ? nån som vet ?:huvet

Tja det är väl Discovery mix som försvinner. Du får väl helt enkelt hosta upp till en digitalbox då så du får riktiga Discovery.

Allvarligt talat, de rövkör sina kunder med fejakde undersökningar om att "svenska folket" vill ha tv4 sport istället för eurosport. igår visade de bara SKIT på tv4 sport. och istället för discovery mix ... kanal 9... jisses. TV fick nu en än större anledning att inte betala tv-licensen. Det tror iaf jag...

Jag ska emaila Comhem och berätta hur mycket jag uppskattar att de tänker åt "svenska folket". Det här ju helt likt migrationsministerna sätt att läsa "svenska folkets" tankar.

Det är inte för att ni ska ta något extra paket där dom atraktiva kanalerna finns?

Orka me dom, låt dom köra sitt rejs,

Skaffade Telia digitaltv ja, gratis, bra bild, o så mycket discovery man vill :tummenupp !

lol, man kommer ju inte ens in på comhem's hemsida, antar att många som känner för att vädrar sina kommentarer om "com hemsk"

kan inte en person skriva ett långt, vettiga mail till com hem och läggadet här så att alla kan skicka exakt samma mail till samma com hemsk-chef och bara ösa på :mad:

Tur man inte har ComHem! Har legat på soffan halva dan och kollat på Eurosport..! :yoparty

Enklast och bäst att välja vilka kanaler man vill ha och betala för, man får det man vill ha, och man betalar inte för nåt man inte använder. :)

Det ligger nog mer bakomför detta byte än vad allmänheten får veta. MTG har nog bra mkt med detta att göra, comhem strulade länge med att få in TV3 i sitt digitala nät till det pris dom ville. Jag misstänker att detta byte kan vara en del av uppgörelsen som ledde till att dom fick in 3:an digitalt och sen placerar dom TV8 i analoga nätet. Vips så når dom x antal nya tittare... Pengar, pengar, pengar :)

Jag har fortfarande eurosport och jag har com hem.

Däremot så har jag digitaltv från dem och det kostade hela 20 kr extra i månaden jämfört med analog tv bas. Däremot fick jag fler bra kanaler och andra fiffiga funktioner som är niceeee med digitalteve :tummenupp

Jag är supernöjd med com hem, bättre service har jag inte fått av något annat företag som är suppleant av mina hushållstjänster såsom internet, el, tv, telefon osv.

com hem :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Däremot så har jag digitaltv från dem och det kostade hela 20 kr extra i månaden jämfört med analog tv bas. Däremot fick jag fler bra kanaler och andra fiffiga funktioner som är niceeee med digitalteve :tummenupp

Jag är supernöjd med com hem, bättre service har jag inte fått av något annat företag som är suppleant av mina hushållstjänster såsom internet, el, tv, telefon osv.

Hahaha swedie :D

Kan inte annat än och hålla med. Supernöjd med comhem, dom är dessutom dom enda som garanterar bandbredden på bredbandet. Vilket i klartext betyder att jag som har 24/8 i själva verket får ut 27/10 ungefär. :tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul