J***a tattare!

• Thread starter Thread starter EBS
  • Start date Start date

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Kom ut till budhojen nu på morgonen och uppmärksammade att en bit av plasten på mitt lås var borta. Tänkte att "ähh det har väl varit så länge". Startar hojen som ska köra iväg.
*krash**rassel*
Tittar ner och min kjedja ligger på marken. Tar en närmare titt på låset och ser att nån har bankat på den.
Alltså, nån har försökt sno min hoj och när dom inte fick upp låset så klippte dom av kjedjan!

Fan en halv jävla dags inkomst åt helvete för att folk inte kan hålla fingrarna i styr... :mad: :mad: :mad:
Hur jävla svårt ska det va att skilja på mitt och ditt egentligen? :mad: :mad: :mad:

Fan vad trist!

Tyvärr verkar det vara så att vääldigt många har svårt att skilja på vad som är ens eget och andras saker...*suckar*

Sedis

EBS skrev:
Kom ut till budhojen nu på morgonen och uppmärksammade att en bit av plasten på mitt lås var borta. Tänkte att "ähh det har väl varit så länge". Startar hojen som ska köra iväg.
*krash**rassel*
Tittar ner och min kjedja ligger på marken. Tar en närmare titt på låset och ser att nån har bankat på den.
Alltså, nån har försökt sno min hoj och när dom inte fick upp låset så klippte dom av kjedjan!

Fan en halv jävla dags inkomst åt helvete för att folk inte kan hålla fingrarna i styr... :mad: :mad: :mad:
Hur jävla svårt ska det va att skilja på mitt och ditt egentligen? :mad: :mad: :mad:

Låser du inte in grejjorna?

Du har det inte lätt med dina lokala busar. Kanske dags för en rensning?

750RR

Vad sne man blir!! :mad: Att det ska vara så svårt att inte kunna skilja på mitt och ditt!! :mad: Lider med dej!

(Jag trodde till en början att du snackade om NSR:en och tänkte i mitt stilla sinne att kedjan bara helt enkelt hade RAMLAT av.... Inte helt omöjligt, med tanke på kedjespänningen... :D )

eisbaer skrev:
Vad vare för kedja?

Nått pirat skräp som fick åka på i vintras när jag bytte drivpaket senast. Så den va inte direkt ny och säkert inte svår att klippa/vrida av.

watson skrev:
Vad sne man blir!! :mad: Att det ska vara så svårt att inte kunna skilja på mitt och ditt!! :mad: Lider med dej!

(Jag trodde till en början att du snackade om NSR:en och tänkte i mitt stilla sinne att kedjan bara helt enkelt hade RAMLAT av.... Inte helt omöjligt, med tanke på kedjespänningen... :D )

NSRens drivpaket är bytt och är nu knäpptyst... :tummenupp Du hade fått höra (eller inte höra kanske) om du kommit till bromma igår :7peta

ttrtobbe skrev:
Ska vi ta och införa allmänn jakt på tjuvar eller??? :mad: :mad:

Hörde på radion i morse att de har problem med tjuvjakt, det går åt mycket vargar :)

Skämt åsido, trenden verkar ju vara att fler och fler har problem med att skilja på sitt och andras. Inte konstigt att våra försäkringspremier drar iväg på i princip alla områden.

EBS skrev:
NSRens drivpaket är bytt och är nu knäpptyst... :tummenupp Du hade fått höra (eller inte höra kanske) om du kommit till bromma igår :7peta

OT:
Hade faktsikt annat för mej... *snorkig* Nä, men helt allvarligt så var jag på väg, men tiden räckte inte till att fika, vattna blommor, sitta och reda i mina och andras problem, osv.....
En HELKVÄLL av psykologi vs. en HELKVÄLL på Bromma.... Vad skulle du valt?!? Jag gjorde ju det helt rätta valet, eller?!?! :rodnar :rodnar :(

/FW

Jag som stod och poserade på Bromma en lång stund för att du skulle kunna komma och hälsa watson :fakta
Emil, min lösning på dina problem verkar ganska lockande??? :D

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag som stod och poserade på Bromma en lång stund för att du skulle kunna komma och hälsa watson :fakta
Emil, min lösning på dina problem verkar ganska lockande??? :D

Vad då? ska jag slänga skit på dom? :rolleyes:

Stog den på din baksida? om saken är så, varför hade dom itne gett sej på nsr'en istället för en gammal risig kmx? ;)

jb skrev:
Så ni tjänar 498:- om dagen? :)

jag tror att det han menade i sin första post, var att en halv dagsinkomst gick förlorad iochmed stilleståndet. inte att det åts upp av inköp av nytt drivpaket. (om det nu var det du syftade till)

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back