Jösses, Ducati ställer hårda krav!

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Bayliss: "Arrgh, the bastards didn't mention anything about this sissy stuff, I'm fed up with this italian shit!" :mad:


www.motogp.com
 

Bifogat

  • ducatiart.jpg
    ducatiart.jpg
    72.7 KB · Visningar: 153
Torkel skrev:
Bayliss: "Arrgh, the bastards didn't mention anything about this sissy stuff, I'm fed up with this italian shit!" :mad:


www.motogp.com
“When I first heard about the idea I thought it sounded a bit mad,” commented Bayliss. “However once we got into the studio it was quite fun and I was impressed by the end result. It is always nice and sometimes interesting to do stuff like this away from the track.” :fakta
:ajjabajja
 
Nyheter
Finslipning av Ducati-crossarna till 2027

Pressrelease, Borgo Panigal...

Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Back
Top